Det første døgn
Fra : Kate

Dato : 16-05-03 19:20

Ja, så flyttede Doughnut ind i går.
Jeg stillede transportkassen midt i stuen og fodrede drengene. Først
efter ca. 10-15 min. åbnede jeg den. Hun begyndte straks at knurre og
hvæse. Efter mere end 6 timer havde hun stadig ikke forladt kassen, men
blev siddende og knurrede, også af mig når jeg nussede hende. Så satte
jeg hende ud i køkkenet med mad og drikke for natten. Tænkte at hvis
hun fik ro ville hun måske få spist.
Ganske rigtigt, til morgen sad hun på køkkenbordet da jeg/vi kom ud i
køkkenet. Hun begyndte straks at knurre og hvæse og småhyle.
Drengene ville bare ha' morgenmad.
Lante er faktisk den eneste som har reageret på hende, han har hvæsset
tilbage, men holder sig på nogenlunde sikker afstand.
Mowgli aner ikke havd han skal og Johan har bare ikke vist mange tegn
på at han ved at der er en ny kat i huset.

Altså ingen slagsmål eller nærgående misser, men hun vil meget gerne
nusse med mig.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Pia J

Dato : 17-05-03 08:03

Det skal nok gå, de tøser skal altid skabe sig lidt når der sker
forandringer, synes jeg. Selv er jeg fx løbet tør for mad fordi leverancen
blev forsinket, så der bliver fodret med Oral Care her til morgen. DET gider
Miss Muddi virkelig ikke æde, "jeg kan jo knap gabe over de store bidder"
tror jeg hun prøver at fortælle mig. Sjovt nok er dåsemadsbidder jo meget
større og de bliver nærmest inhaleret....

Så mor må ud og shoppe.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 17-05-03 08:57

Nåååå - det var ikke størrelsen det var galt med... Næ, når man vejer hele
2½ kg skal man da have COON foder!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 09:11

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Nåååå - det var ikke størrelsen det var galt med... Næ, når man
> vejer hele 2½ kg skal man da have COON foder!
>
>:Pia

Hihihi, ja, de andres mad smager jo generelt allerbedst
Doughnut har sovet i køkkenet i nat, for åben dør, og til morgen var
hun så sulten at hun faktisk gjorde forsøg på at dele skål med Johan,
men da han viste hele tandsættet fortrak hun.
Hun fik så sin mad på køkkenbordet, ligesom igår.
Lige før kom hun frivilligt ud af køkkenet og stod i stuedøren med
Lantes snude lige i numsen. Det udløste lidt knurren men intet forsøg
på angreb fra nogen af dem.

Det her skal nok gå godt er jeg sikker på
Hun er dælme også en sød mis.

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-05-03 10:01

Kate skrev
<Det her skal nok gå godt er jeg sikker på
Hun er dælme også en sød mis.>

Det lyder som om I er kommet rigtig godt fra start,
dejligt.........har du evt. prøvet at "gnubbe-kæle"
Doughnut med noget af det de andre ligger på, så hun
hurtigere får "lugten" af dem og huset.Vi fortsætter med
at krydse poter.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 10:19

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> .har du evt. prøvet at "gnubbe-kæle"
> Doughnut med noget af det de andre ligger på,

Næ, det har jeg ikke tænkt på, men hun har snart gnedet sig op ad alt i
køkken og entreen. Hun har sågar været helt inde i stuen og benyttet
det ene kradsetræ

Fra : Ragna

Dato : 17-05-03 10:03

Hej Kate!
Det lyder som om din sammenføring kommer til at gå hurtigt og let.
Til lykke med den nye!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-05-03 15:30

In <3ec52bdd$0$83042$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> Kate wrote:
> Altså ingen slagsmål eller nærgående misser, men hun vil meget gerne
> nusse med mig.

Hej Kate

Du har vist en heldig hånd med at sætte katte sammen, hva'? Dejligt at
det forløber så smertefrit

Fra : Ann K

Dato : 17-05-03 15:38

Hej Kate.
Alle tiders at du turde tage hende
Det lyder da til at komme til at gå nogenlunde let
Nej! jeg er _slet_ ikke misundelig!!!!!!!!

Mvh Ann - der bor i et zoneopdelt hus ;)

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 23:47

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in news:ba5hch$kcr$1@sunsite.dk:

> Alle tiders at du turde tage hende

Ja, nu er jeg endnu mere glad for at jeg gik med på den. Først var det
jo egentligt for at lette min mor og flokken, men nu er jeg bare så
glad for Donse er faktisk en rigtigt sød mis.

> Det lyder da til at komme til at gå nogenlunde let

Ja. Se bare hvad jeg har skrevet til Ann R.

> Nej! jeg er _slet_ ikke misundelig!!!!!!!!

Fnis

> Mvh Ann - der bor i et zoneopdelt hus ;)

Ja, det tror jeg jeg ville ha' et problem med, men du har selvfølgelig
også set _hvor_ småt jeg bor Men det kunne jo blive løsningen hvis
dem man elsker ikke kan enes, heldigvis ser tingene stadig lyse ud her.

Fra : Kate

Dato : 17-05-03 23:44

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNsiamis.com> wrote in

> Du har vist en heldig hånd med at sætte katte sammen, hva'?

Eller også er jeg bare så heldig at finde katte som er venlige og som i
bund og grund passer sammen.
At det skulle blive så nemt at sætte Doughnut ind havde jeg dog ikke
drømt om. Her til aften var hun så sulten og så interesseret i at dele
en dåse Pussi-foder at hun delte tallerken med Johan. Vildt. Jeg måtte
også straks tage et par billeder og så ringe til min mor og fortælle
det glade budskab.
Så alle min forsikringer om at Donse kunne komme tilbage til min mor
hvis det gik galt er vidst helt lige meget nu.
Godt nok knurrer hun stadig af drengene, men da ingen rigtigt tager
hende seriøst skal det nok fortage sig hen ad vejen