Burmål i Tyskland?
Fra : Christina K

Dato : 16-05-03 19:16

Hejsa

Jeg bliver altså nødt til at have jeres hjælp. Ligesom jeg skal til at
ordne mine forlængst syede (sidste år) burgardiner til der skulle passe
til tyske burmål (vi skal til Hamborg i næste weekend), kommer jeg i
tvivl om hvilke mål de faktisk har, helt præcis? Jeg skal bruge det til
at afmåle de snore der skal løbe igennem stoffet og holde gardinerne
oppe.

Det er lidt ærgerligt at jeg ikke kan komme igang med det samme, for jeg
har 3 små hjælpere, der bare er så klar til at lege med snore *GG*

Pft
Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 16-05-03 19:25

Hej Christina

De tyske burmål er 70 x 70 x 70, så det er ret nemt

Måske ses vi dernede

Hilsen Pia

http://home20.inet.tele.dk/pitho

Fra : Christina K

Dato : 16-05-03 22:15

Pia Thomsen <piathomsen@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec52c45$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej Christina
>
> De tyske burmål er 70 x 70 x 70, så det er ret nemt
>
> Måske ses vi dernede
>
> Hilsen Pia

Hej Pia

Mange tak skal du have! Vi tager derned lørdag og hjem igen samme aften,
så det bliver noget af en tur.

Hilsen Christina

Fra : Pia Thomsen

Dato : 17-05-03 10:51

> Hej Pia
>
> Mange tak skal du have! Vi tager derned lørdag og hjem igen samme aften,
> så det bliver noget af en tur.

He he, det samme her!!! Men vi gjorde det samme med Berlin og det er da en
lidt længere køretur...

Fra : Christina K

Dato : 17-05-03 12:41

Pia Thomsen <piathomsen@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec60565$0$5153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
meddelelse

> He he, det samme her!!! Men vi gjorde det samme med Berlin og det er

Ja, det kan jeg da godt se, I må da alle have været meget trætte efter
den tur? Når I nu også skal til Hamburg, har I så en god ide til hvordan
man finder vej derned til, en slags tysk krak eller sådan noget? Jeg
synes, at jeg bliver nødt til at finde noget mere detaljeret kort
dertil, end det vi har modtaget med posten fra den tyske klub.

Hilsen Christina

Fra : Birgitte

Dato : 17-05-03 13:25

Jeg
> synes, at jeg bliver nødt til at finde noget mere detaljeret kort
> dertil, end det vi har modtaget med posten fra den tyske klub.
> Hilsen Christina

Hej Christina
Hvornår har du modtaget tilbagemelding ang. Hamborg?
Jeg har nemlig ikke modtaget endnu......
Knus Birgitte

Fra : Christina K

Dato : 17-05-03 21:05

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ba59ms$t5t$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Hej Christina
> Hvornår har du modtaget tilbagemelding ang. Hamborg?
> Jeg har nemlig ikke modtaget endnu......

Hej Birgitte

Det er ca. 14 dage siden!!, jeg gik automatisk ud fra at du også havde
modtaget en bekræftelse med posten. Nå, men det kan nå at komme endnu,
ellers må vi have fat i udstillingssekretæren.
Vi snakker lige sammen om de nærmere detaljer i løbet af ugen.

Hygge Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 18-05-03 12:38

[...]

Hej Christina.

Jeg har før brugt http://www.viamichelin.com - den er nogenlunde - sidst
brugte vi netop en tysk - jeg skal se, om jeg kan få fat i URL'en til dig