Winamp ?
Fra : Lars Beck

Dato : 16-05-03 18:16

Hej gruppe

Er der en venlig sjæl der vil hjælpe ?
Jeg har fået slået søge funktionen fra i Winamp. (feltet nederst i playlist
editoren)
Den kommer igen med den rigtige genvej, som vises når man slår den fra !!!!!
men den har jeg glemt.
Er der en der lige gider.......

Lars

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 16-05-03 18:36

"Lars Beck" <lars.beck@_REMOVE_mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
playlist
> editoren)
> Den kommer igen med den rigtige genvej, som vises når man slår den fra

tryk j

---jacob---

Fra : Lars Beck

Dato : 16-05-03 19:13

Virker ikke i ver. 3

Beklager Jacob. Jeg sendte også til din mail.

Fra : Hauge

Dato : 16-05-03 19:20

Hejsa

"Lars Beck" <lars.beck@_REMOVE_mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Virker ikke i ver. 3

Der er sq intet der virker ordenligt i ver. 3, brug den nyeste 2'er..

Mvh Hauge

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 16-05-03 19:38

"Lars Beck" <lars.beck@_REMOVE_mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Virker ikke i ver. 3
>
> Beklager Jacob. Jeg sendte også til din mail.

hmm, så ved jeg det ikke...jeg bruger vers. 2

---Jacob---

Fra : W. Bertelsen

Dato : 16-05-03 21:31

Version 3 af winamp sutter alt for meget.
Den ligger "tungt" i computeren og sluger meget ram og processorkraft.
Brug som tidligere nævnt den nyeste version af 2'eren.....It kicks ass...!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 17-05-03 21:08

> Virker ikke i ver. 3

Endnu en grund til at jeg hodler mig til 2'eren...

Jonny.

Fra : Lars Beck

Dato : 16-05-03 22:45

Jeg fandt det selv : F3