Det er jo Shogun...med et budget !
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 16-05-03 17:28

http://www.apple.com/trailers/wb/the_last_samurai/

*Krydser fingre for, at den bliver mere end bare rigtig god*

Fra : Taba

Dato : 16-05-03 17:39

> http://www.apple.com/trailers/wb/the_last_samurai/
>
> *Krydser fingre for, at den bliver mere end bare rigtig god*

Ser lækker ud!
Jeg synes at i år er det år hvor film som jeg efterlyser dukker op! Bl.a. en
(god) samurai film, en sørøver film ("Pirates of the Caribbean: The Curse of
the Black Pearl" (http://us.imdb.com/Title?0325980)), Sci-Fi film (T3,
Matrix2+3), LOTR:ROTK, det ejg bare lige mangler er en gennemført ridderfilm

Alt i alt et fornuftigt film år 2003 ser ud til at blive....!

/Taba

Fra : Mads Lund

Dato : 16-05-03 21:19

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote in message

> Alt i alt et fornuftigt film år 2003 ser ud til at blive....!

Hvem er du? Yoda? :)

Fra : Taba

Dato : 16-05-03 21:33

> Hvem er du? Yoda? :)

Arrhhh... another person whom the force can yield!
Contact with thee, waited for I have in a long time!

(Sagt kort: I WISH!!)

/Taba

Fra : Aragorn

Dato : 16-05-03 22:53

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote in message
-snip-
jeg bare lige mangler er en gennemført ridderfilm

-snip-

Hej Taba.

Hmm, jeg synes at have hørt rygter om, at den gode Mads Mikkelsen skulle
have landet sig en rolle som en af de der ridderting, i en stort anlagt film
om ridderne af det runde bord?

Andre, der har hørt noget?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : Taba

Dato : 17-05-03 08:40

> [...]
>
> Hmm, jeg synes at have hørt rygter om, at den gode Mads Mikkelsen skulle
> have landet sig en rolle som en af de der ridderting, i en stort anlagt

Hehe, for at det ikke skal være løgn så har jeg også hørt rygter om det, men
det havde jeg åbenbart svedt ud!
Men mon den film er klar i år?

/Taba

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 17-05-03 10:12

> Hmm, jeg synes at have hørt rygter om, at den gode Mads Mikkelsen skulle
> have landet sig en rolle som en af de der ridderting, i en stort anlagt
> film om ridderne af det runde bord?

"King Arthur" wil blive instrueret af Antoine Fuqua (Training Day) og
produceret af Jerry Bruckheimer.

Ifølge dette uofficielle site:
http://www.murphsplace.com/owen/arthur/arthur.html
vil besætningen ud over Mads Mikkelsen omfatte bl.a. Clive Owen, Ray
Winstone, Keira Knightley og Stellan Skarsgård. Samme kilde oplyser at
optagelserne skulle begynde i Juni i Irland.

Fra : Aragorn

Dato : 18-05-03 04:07

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> wrote in message
-snip-
> [...]
> Winstone, Keira Knightley og Stellan Skarsgård. Samme kilde oplyser at
> optagelserne skulle begynde i Juni i Irland.

Hej Michael.

Tjah, det begynder da unægteligt at se spændende ud, tak for url og info.

Mads Mikkelsen som Tristram? Det ville ikke være af vejen da.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-05-03 14:21

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse

> Mads Mikkelsen som Tristram? Det ville ikke være af vejen da.

Har du hørt ham tale engelsk, i Jeg Er Dina.....eller hvad den nu hed ?

Mads Mikkelsen skal helst ikke tale engelsk, i de film han er med i...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-05-03 22:17

Thomas Mouritsen skrev:

> http://www.apple.com/trailers/wb/the_last_samurai/

Hvor var det egentlig befriende at se en trailer uden den typiske
hypermaskuline voiceover med det enerverende "In a world ..."

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"So now welcome our keynote speaker, Professor Melvin Fenwick - the man

Fra : Agricola

Dato : 16-05-03 22:52

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor var det egentlig befriende at se en trailer uden den typiske
> hypermaskuline voiceover med det enerverende "In a world ..."

Heh, går ud fra at du har set forfilmen til The Comedian?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-05-03 22:54

Agricola skrev:

> Heh, går ud fra at du har set forfilmen til The Comedian?

Ja, den er sublim! Og i øvrigt tager samme fyr pis på sig selv i
traileren til det nye computerspil Sam'n'Max.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Man kan i hvert fald ikke lave en dødsstjerne eller et bælte ..."

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-05-03 23:34

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> http://www.apple.com/trailers/wb/the_last_samurai/
>
> *Krydser fingre for, at den bliver mere end bare rigtig god*

Helt Shogun er det dog ikke... historien ser ud til at finde sted nogle/en
del år senere...

Lars B

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-05-03 21:29

> *Krydser fingre for, at den bliver mere end bare rigtig god*

Mission Impossible 3 med samuraisværd???

ærligt talt synes jeg den ser lidt ringe ud