Ny T3 trailer
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 16-05-03 17:19

Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-03 18:04

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
news:ba335k$igq$1@sunsite.dk...
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/

Lige som den nyeste Hulk Trailer, så høre/ser man en hel del mere til hvad
filmen handler om, og den går lidt mere i dybden. Ikke bare en masse
spræng-ting-i-luften-og-tilsæt-500liter-benzin-scener :) som der også er en
del af self..

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-05-03 21:53

> [...]
> filmen handler om, og den går lidt mere i dybden. Ikke bare en masse
> spræng-ting-i-luften-og-tilsæt-500liter-benzin-scener :) som der også er

Ser rigtig spændende ud. Kan næsten ikke vente til 24. juli hvor den får
Danmarkspremiere.

Arnie havde nok sagt nej til T3, hvis manuskriptet var dårlig

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 16-05-03 22:06

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message

> en
>
> Ser rigtig spændende ud. Kan næsten ikke vente til 24. juli hvor den får
> Danmarkspremiere.
>
> Arnie havde nok sagt nej til T3, hvis manuskriptet var dårlig

Ja da, som han gjorde til 'Strømer i Børnehaveklassen', 'Jingle All the Way'
og 'Junior'!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Taba

Dato : 16-05-03 22:37

> Ja da, som han gjorde til 'Strømer i Børnehaveklassen', 'Jingle All the
Way'
> og 'Junior'!

For ikke at nævne Commando, Collateral Damgage og En of Days!

/Taba

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-05-03 23:42

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote in message
> Way'
>
> For ikke at nævne Commando, Collateral Damgage og En of Days!

HEY! Commando er for vild :]

Fra : Klaus G.

Dato : 17-05-03 10:44

> HEY! Commando er for vild :]

Hvis man er 12år, og ikke har set andet en Rambo... Vent. Rambo er jo SEJ!
:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Morten DH

Dato : 21-05-03 21:27

> Hvis man er 12år, og ikke har set andet en Rambo... Vent. Rambo er jo SEJ!

Hov hov nu skal i sgu ikke komme her og kritisere mine bedste barndomsminder
fra VHS-udlejningens barndom >

Glemmer aldrig den følelse jeg havde i maven mens jeg ventede på at Commando
blev spolet tilbage så jeg kunne se den igen... Og vel og mærke dengang man
ikke anede hvem Arnold var...

Og Rambo ER sej - hvis bare de lavede sådanne film idag... og nej jeg har
ikke glemt min " " den skal ikke være der...

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-05-03 19:10

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> skrev:

>Way'

Jingle er sgu da okay

>For ikke at nævne Commando, Collateral Damgage og En of Days!

End of Days er rædsom, men de to andre er okay. Mine egne yndlingsfilm
med Arnold er Red Heat, Terminator og Terminator 2. Og efter at have
genset True Lies, som jeg oprindelig hadede, må jeg bøje mig: Det er
en fed film, især på grund af den anden Arnold, der er med.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 18-05-03 14:28

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Jingle er sgu da okay

Den er pinlig, irriterende og fornærmende elendig; Lige den type film, som
TV2 plejer at bruge som en jule-film.....nåh ja, nu kan jeg huske hvor jeg
så den, sidste år.

Brian Levant burde lave day time television soaps; Store budgeter......det
er ikke lige ham.

Fra : J.O.H

Dato : 18-05-03 17:52

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> [...]
> genset True Lies, som jeg oprindelig hadede, må jeg bøje mig: Det er
> en fed film, især på grund af den anden Arnold, der er med.

Arnolds bedste er og bliver Predator. Perfekt til rollen. ...og glem nu
heller ikke "pumping Iron" ;)

JOH

Fra : Stefan Holm

Dato : 16-05-03 21:57

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> writes:

> Arnie havde nok sagt nej til T3, hvis manuskriptet var dårlig

Hvorfor skulle han pludselig have skiftet politik så radikalt?

--
"I've created lutherans."

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-05-03 18:38

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle han pludselig have skiftet politik så radikalt?

Hvad mener du? Arnold har _aldrig_ været med i en dårlig film!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-05-03 20:03

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> writes:

> Hvad mener du? Arnold har _aldrig_ været med i en dårlig film!

Nå nej, jeg forveksler ham hele tiden med hans dobbeltgænger med samme
navn. Beklager forvirringen.

--
"Goddag, min utilpassede ven."

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 22-05-03 18:10

Jeg så traileren i biffen igår aftes, og blev ret irriteret. Den
fortæller jo (tilsyneladende) hele handlingen! Så når jeg går i biffen
for at se T3 er der ikke nær så meget spænding! Hrmf... hvorfor skal
man absolut se ½-delen af filmen i mange af de nye trailere? Tak til
filmselskabet for at ødelægge min T3-oplevelse.

Keld Landin-Petersen.

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-05-03 14:44

"Keld Landin-Petersen" <landin-petersen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man absolut se ½-delen af filmen i mange af de nye trailere? Tak til
> filmselskabet for at ødelægge min T3-oplevelse.

Jeg har fået implanteret nogle af de der nymodens ekstra-udstyr de kalder
for øjenlåg. De kan programmeres til at rulle ned foran mine øjenæbler, og
så er der mørkt inde på den anden side. Skide smart.

Derudover købte jeg for en del år siden nogle ekstremitets-forlængere. De
kalder dem "fingre". De er blevet placeret ude i enden af mine håndflader.
Dem kan jeg putte ind i mine ører, og så kan jeg heller ikke høre noget.

De kan klart anbefales.

/jim

Fra : J.O.H

Dato : 17-05-03 09:12

> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/

Ser ud til at jeg hopper over den film.
Ligner en kid-movie... men det sælger jo også bedst.

....ok jeg har lige set animatrix og der virker T3 trailerens menneske vs
maskine kamp som en tynd kop te ved siden af ;)

JOH

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-05-03 18:42

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> ...ok jeg har lige set animatrix og der virker T3 trailerens menneske vs
> maskine kamp som en tynd kop te ved siden af ;)

I må have været maks baske da i så den Animatrix ? Kan i overhovedet finde
hoved og hale i den "film" ?.....
Jeg synes den begynder fint, og afsnittet med "pigen med dåsen" er ok, men
meget af det andet, samt slutningen, er i sådan nogle surrealistiske
omgivelser og noget der muligvis vil være godt hvis man enten er påvirket af
alkohol eller stærke stoffer..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Taba

Dato : 17-05-03 20:15

> [...]
> meget af det andet, samt slutningen, er i sådan nogle surrealistiske
> omgivelser og noget der muligvis vil være godt hvis man enten er påvirket

Der er jo tale om kortfilm/animationer som foregår i det univers. Nogle af
dem er koblet til hinanden på nogle måder, andre er direkte referet til i
filmen Reloaded og i computerspillet Enter the Matrix.
Man skal "bare" sætte sig ned og nyde dem, også får man dem "uddybet" i
filmen og spillet. Generelt skal de betragtes som uafhængige
kortfilm/animationer, men jeg har ladet mig fortælle at bl.a. ham drengen
der er med i en af animationerne (den der starter og sluter med at han
falder) er med i fimen, og at "Final Flight of the Osiris" har en
forholdsvis stor rolle at spille i filmen og ikke mindst i filmen....!

/Taba

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-05-03 21:44

"Final Flight of the Osiris" har en
> forholdsvis stor rolle at spille i filmen og ikke mindst i filmen....!

Den må godt nok være vigtig for den film :)

Hilsen

Peter

Fra : Taba

Dato : 18-05-03 08:41

> "Final Flight of the Osiris" har en
> >

> Den må godt nok være vigtig for den film :)

"I didn't make it past 6th grade" som en af soldaterne i Tigerland sagde
(så den i går, faktisk meget interessant)

/Taba

Fra : Kasper Møller

Dato : 18-05-03 10:05

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/

Er det bare mig eller Arnold's accent blevet værre?

Fra : kr0oZe

Dato : 18-05-03 11:41

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig eller Arnold's accent blevet værre?

Han har så godt som mistet det tyske i den, men
jeg tror stadig der kommer et par gode citater ud :)

"It iz taim!" :D

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk