Graviditet?
Fra : goofy

Dato : 16-05-03 16:17

Hej NG.
Vi parrede vores Hunmisser med vores nye avlshav i starten af April md.
men vi syntes ikke at vi kan " se " noget endnu.
Hun opførte sig som ved andre parringer, skrej når han trak sig ud og
hun rullede rundet på gulvet
Det er vores han " første" parring, og der skulle da også mange forsøg
til
Hun er ikke kommet i løbetid igen.
Brystvorterne syntes ikke så røde som ved tidligere parringer, denne
parring er 3.gang.
Vi syntes ikke vi kan " se " noget på maven.

Er der kun at vente, eller er der andre måder at konstatere om hun er
gravid, bortset fra et røntgenbilled?
Med venlig hilsen

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-05-03 16:54

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi syntes ikke vi kan " se " noget på maven.
>
> Er der kun at vente, eller er der andre måder at konstatere om hun er

Hej
Hm...... så skulle hun være ca. 4-5 uger henne?
Og helt uden tegn på drægtighed? Så tror jeg desværre ikke at hun er gravid.
Hvor gammel er jeres hankat? Det kan være at han endnu er lidt for ung.
Hilsen Vibeke

---

Fra : TM

Dato : 16-05-03 17:12

> [...]
> Og helt uden tegn på drægtighed? Så tror jeg desværre ikke at hun er
> gravid. Hvor gammel er jeres hankat? Det kan være at han endnu er

Hvis en hankat er knapt et år, er han så for ung???

Vi har netop oplevet, at have vores hunkat på 2 år til parring hos en
"førstegangs-forsøgende" hankat
på knapt ét år - der faktisk blev bange for vores hunkat, fordi sådan nogen
piger kan være lidt "sure"
de første dage, så der er absolut ikke sket noget (((

MVH

Tina

DK Heart & Soul

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-05-03 17:41

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nogen
> piger kan være lidt "sure"
> de første dage, så der er absolut ikke sket noget (((

Hej Tina
Det er svært at sige. Det er nok forskelligt fra hankat til hankat. Men det
er set at en hankat parrer helt normalt uden at der kommer killinger i
første omgang. Men
det gør der så næste gang (eller næste gang igen ).
Nogle hanner er åbenbart bare langsommere udviklet end andre.
Hilsen Vibeke

---