Stor Glasplade?
Fra : Erik Thorsen

Dato : 16-05-03 15:56

Hej Gruppe
Jeg ved at det er lidt OT - men. Problemet er, at jeg ligger inde med en 1,4
x 1,6 m glasplade i 10 mm og som jeg gerne skulle af med. Mit spørgsmål er -
hvor og hvordan får jeg den annonceret - eller kort og godt solgt.
hilsen erik thorsen 48 39 09 79

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-05-03 16:16

Erik Thorsen wrote:
> [...]
> x 1,6 m glasplade i 10 mm og som jeg gerne skulle af med. Mit spørgsmål er -
> hvor og hvordan får jeg den annonceret - eller kort og godt solgt.

Sæt den til salg i dk.marked.privat.dyr.akvarium.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-05-03 16:25

Erik Thorsen <et@xdanvisionx.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec4fc4b$0$76096$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
er -
> hvor og hvordan får jeg den annonceret - eller kort og godt solgt.

Det var godt nok en ordenlig plade! Temmelig uhandy.

Prøv også Den Blå Avis.

Carsten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-05-03 17:09

"Erik Thorsen" <et@xdanvisionx.dk> wrote in message
> [...]
er -
> hvor og hvordan får jeg den annonceret - eller kort og godt solgt.

....og så fik vi lige den annonce!

-jan

Fra : 5750 giller

Dato : 16-05-03 18:13

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> skrev i en meddelelse
> "Erik Thorsen" <et@xdanvisionx.dk> wrote in message

> ...og så fik vi lige den annonce!
>

> -jan

hvem har p..... på din sukkermad. manden stiller et ? så er der da ingen
grund til at sable ham ned, og det er da engeligt ikke ret OT i forhold til
en der ønsker at vide hvor han kan købe XXX XXX eller hvad
hilsen Gilbert
--
( . ) ( . )
^

Fra : THOMAS SCHREIBER

Dato : 17-05-03 18:54

> [...]
til
> en der ønsker at vide hvor han kan købe XXX XXX eller hvad

Kalder du " ...og så fik vi lige den annonce!" at sable nogen ned???

hvis en bruger kan finde frem til denne NG, mon ikke denne selv kan finde
andre også? Syntes Jan har en pointe.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Erik Thorsen

Dato : 18-05-03 06:41

"THOMAS SCHREIBER" <NOSPAM@blabla.dk> skrev i en meddelelse news:ba5t17> >

> Kalder du " ...og så fik vi lige den annonce!" at sable nogen ned???
>
> hvis en bruger kan finde frem til denne NG, mon ikke denne selv kan finde
> andre også? Syntes Jan har en pointe.

Jeg bliver nok nødt til at give dig ret. jeg tænkte mig ikke om. Problemet
er at jeg ikke selv er akvarist, alligevel syntes jeg det var synd om en
stor flot glasplade skulle smides væk hvis der nu alligevel var nogen der
kunne bruge den.
hilsen erik thorsen

Fra : Rapper

Dato : 20-05-03 18:35

> [...]
er -
> hvor og hvordan får jeg den annonceret - eller kort og godt solgt.

Spørg Glarmesteren?

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619