Resize af flere billeder på en gang
Fra : elefant

Dato : 25-03-01 15:03

Kan man det på en gang og ikke
således at man skal resize hvert billed

Jeg har prøvet ACDsee ver 3.1, men
den kan kun enkeltvis

mvh lars fredslund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-01 19:32

Sun, 25 Mar 2001 16:03:04 +0200, skrev "elefant"
<larss@fredslund.com>:

>Kan man det på en gang og ikke
>således at man skal resize hvert billed

Prøv at spørg i news:dk.edb..grafik om der er nogen, der kender et
sådant program.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Patrick Frømming

Dato : 26-03-01 09:25

Hej Lars

Macromedia Fireworks kan autogenerere et web-foto-album med links og det
hele.

vh Patrick

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-01 11:03

Mon, 26 Mar 2001 10:25:03 +0200, skrev Patrick Frømming
<info@bananfluerne.dk>:

>Macromedia Fireworks kan autogenerere et web-foto-album med links og det
>hele.

Det er vel en side med thumbnails den laver og ikke egentlig resize af
billederne.

Dette kan ACDSee også klare.

Men, som jeg forstod det, så var det ikke, der var ønsket.

med venlig hilsen
Knud