Ang. Olivers
Fra : R. Ilsøe

Dato : 16-05-03 10:33

Ved i hvordan det kan være at man kun kan bestille mad til hvalpe der
maximalt bliver 25 kg. inde ved Olivers? Shanti bliver nok omkring 30 kg. -
Er det så fint nok eller hvad er alternativet? At købe et andet mærke?

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Pia J

Dato : 16-05-03 10:34

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kg. -
> Er det så fint nok eller hvad er alternativet? At købe et andet mærke?

Jeg tror nok det ellers hedder large breed OG adult. Altså store hvalpe får
voksenfoder.

:Pia

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-05-03 12:30

Hej Rinnie

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kg. -
> Er det så fint nok eller hvad er alternativet? At købe et andet mærke?

Prøv at ring og forhør dig hos Olivers, måske kan de give dig en forklaring,
det ville jeg da gøre hvis jeg var dig.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Ditte K

Dato : 17-05-03 10:00

Store hunde må jo ikke vokse for hurtigt og hvalpefoderet til max 25 kg's
hunde er der for meget fedt i.

Ditte

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-05-03 07:08

> [...]
kg. -
> Er det så fint nok eller hvad er alternativet? At købe et andet mærke?

Eukanuba Large Breed eller Junior Large Breed er efter min mening rigtigt
godt til unge store hund.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.