Roskilde Festival
Fra : / / dentro / /

Dato : 15-05-03 22:35

Lidt forskellige spørgsmål til Roskilde Festival med besvarelser:

http://www.universitetsradioen.dk/roskilde/q-a2003/

*suk* har jeg bare at sige.... RF er blevet dårligere for hvert år siden
første gang jeg var der i '98 :c/

Jeg savner kendte navne og ska/skapunk.....

Midtfyns tiltaler mig nok mere mht kendte navne, men det er lidt svært at
lokke vennerne med når man selv bor i Roskilde :)

/ / dentro / /

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 16-05-03 01:27

On Thu, 15 May 2003 23:35:09 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:

> [...]
>første gang jeg var der i '98 :c/
>
>Jeg savner kendte navne og ska/skapunk.....

Kendte navne - der er sgu da masser af kendte navne. Hvor kendte skal de da
være, for at du synes de er noget ved? Eller falder de fleste af dem bare uden
for din smag?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : / / dentro / /

Dato : 16-05-03 15:12

"Metal Coven.dk" <no@way.net> skrev i en meddelelse

> [...]
da
| være, for at du synes de er noget ved? Eller falder de fleste af dem bare

Ja, sikkert.
Jeg mangler bands hvor jeg kan synge med på sangene. Det har der været
tidligere.

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-05-03 15:35

/ / dentro / / wrote:
> [...]
> uden
>
> Ja, sikkert.
> Jeg mangler bands hvor jeg kan synge med på sangene. Det har der været

Er du totalt hjernelam? Det må man ikke i dag! I dag skal man stå og se
deprimeret og desillusioneret ud sammen med alle de andre uerfarne
mennesker med en gennemsnitsalder på 16. Det troede jeg alle vidste...

/David

Fra : Michael Petersen

Dato : 19-05-03 12:36

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> mumbled something in

> [...]
>
> Midtfyns tiltaler mig nok mere mht kendte navne, men det er lidt svært
> at lokke vennerne med når man selv bor i Roskilde :)

ja Metallica, Iron Maiden, QOTSA, Blur, Bjork, Massive Attack, Coldplay,
cardigans, Junkie XL, Kashmir, Outlandish, The raveonettes, Zwan er jo
ikke nogle man ellers har hørt om før

Jeg giver dig ret i at programmet har været p åstærk tilbagegang siden
midten af 90'erne men i ¨år synes jeg skuden er vendt og har fuld kraft
på i den rigtige retning. Savner måske noget mere upcoming heavy metal
men alt ialt er jeg godt tilfreds.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-05-03 20:12

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.*remove*dk> skrev i en meddelelse

| ja Metallica, Iron Maiden, QOTSA, Blur, Bjork, Massive Attack, Coldplay,
| cardigans, Junkie XL, Kashmir, Outlandish, The raveonettes, Zwan er jo
| ikke nogle man ellers har hørt om før

Jo, jeg kender da masser af de navne der kommer på Roskilde Festival, men
jeg synes bare at hos dem alle sammen der kender man kun 1 sang fra deres
nyeste skive.

Det eneste jeg på nuværende tidspunkt er videre interesseret i at se, hvis
jeg skal der ud, er Metallica og Zwan.

Når nu du nævner Outlandish, så synes jeg det er meget sjovt at de har
spillet på Roskilde jeg ved ikke hvor mange år (i træk?), og de har først i
år fået deres 2. og 3. hit - Aicha og Guantanamo.... Hvordan har de kunnet
komme på Roskilde så mange gange med "Walou"? *hehe* ... kom igen
rappere.....nååh nej.... boyband :)

/ / dentro / /

Fra : Michael Hjorth

Dato : 19-05-03 22:47

/ / dentro / / wrote:

> *suk* har jeg bare at sige.... RF er blevet dårligere for hvert år siden
> første gang jeg var der i '98 :c/

Jeg var der første gang i 1979, og efter min mening var de tyndeste år
tilbage i midten af 80'erne, hvor man konkurrerede direkte med Midtfyn
om at holde sig tættest muligt på midterlinien. Siden synes jeg der er
gjort utroligt meget ud af at få lavet en musikalsk profil som skiller
sig ud fra de andre festivaller. Der er ingen alternativer til Roskilde
hvis man er interesseret i andet end det som bliver spillet på P3 i
dagtimerne.

> Jeg savner kendte navne og ska/skapunk.....

Hvis jeg bare får et par rigtigt gode oplevelser, så er jeg villig til
at acceptere at festival-programmet ikke kun er sammensat efter min smag

Michael.