Popstars
Fra : Carina

Dato : 15-05-03 19:50

Nu har jeg lige siddet og set tilblivelsen af et boyband. Egentlig kunne de
bare nøjes med en 50 minutters udsendelse, i stedet for alle de afsnit det
strækker sig over.

Nå men, mit spørgsmål er: hvilken sang er det der går igen flere gange i
programmet..Noget med 'It's gettin' hot inhere, lets take of all our
clothes'..Hvad hedder nummeret og hvem har lavet det.

Og nej, Google er ikke min ven. Den kommer kun med pornosites når jeg søger
på ovenstående :)

Carina

Fra : Claus Kenberg

Dato : 15-05-03 20:12

"Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
....Hvad hedder nummeret og hvem har lavet det....
[SNIP]

Nelly - Hot in here.

....du kan høre det på hans hjemmeside http://www.nelly.net

Mvh
Claus Kenberg

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 15-05-03 22:39

"Claus Kenberg" <spam@REMOVETHISkenberg.dk> wrote in news:ba0onp$44o$1
@news.cybercity.dk:

> "Carina" <carwina@hotmail.com> wrote in message
> ...Hvad hedder nummeret og hvem har lavet det....
> [...]

Dén sang er IMHO utrolig irriterende at høre på. Der er intet melodisk over
den. Der er ingen harmonier og som det plejer at være med den slags rytmer,
så er den dertilhørende video pornoagtig.
Føj, siger jeg bare, føj!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 15-05-03 23:25

> Dén sang er IMHO utrolig irriterende at høre på. Der er intet melodisk
> over den. Der er ingen harmonier og som det plejer at være med den slags
> rytmer, så er den dertilhørende video pornoagtig. Føj, siger jeg bare,

_Meget_.

Men sådan er stortset alt nyt R&B musik. Jeg savner nu de gamle sen-
halvfemsere hvor det var dance-musikken der reagerede. Men hver sin
smag ikke? :)

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-05-03 00:22

Christian Poulsen wrote:

> Men sådan er stortset alt nyt R&B musik. Jeg savner nu de gamle sen-
> halvfemsere hvor det var dance-musikken der reagerede. Men hver sin
> smag ikke? :)

Du har dårlig musiksmag, men du er en kanon fodboldspiller! Du er nok
den vigtigste spiller på landsholdet i øjeblikket.

/David

Fra : Christian Poulsen

Dato : 16-05-03 15:01

> Du har dårlig musiksmag, men du er en kanon fodboldspiller! Du er nok
> den vigtigste spiller på landsholdet i øjeblikket.

Jo tak. Jeg gør da mit bedste ;)

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 16-05-03 01:25

On 15 May 2003 21:38:37 GMT, "Mr. Bad Guy" <@> wrote:

> [...]
>den. Der er ingen harmonier og som det plejer at være med den slags rytmer,
>så er den dertilhørende video pornoagtig.

Åge - er det dig?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 16-05-03 14:16

"Claus Kenberg"

> ...du kan høre det på hans hjemmeside http://www.nelly.net

Af mangel på bedre, har jeg lige siddet og set på den hjemmeside. Og fåk
mand, noget lort at spilde internet plads på! Det er ligesom om der ikke
rigtig er fokus på musikken derinde, men derimod alt det herlige merchandise
man kan bestille hjem derfra. Hvad er det for noget lort? Hvordan kan man,
så tydeligt som det er på den side, udstille sig selv uden nogen form for
kunstnerisk integritet? Men det er skam ikke kun kun naren på den side, det
er en generel tendens desværre.
Jeg frastødes over den forbandede kultur der forherligere overfladisk og
tomt forbruger fest og udhuler musik og kunst begrebet, til en tom kliche...

-TDJ

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-05-03 23:09

Carina wrote:
> [...]
> clothes'..Hvad hedder nummeret og hvem har lavet det.
>
> Og nej, Google er ikke min ven. Den kommer kun med pornosites når jeg søger

Yeah, google er din ven :) Din svedige, sexede ven...

/David

Fra : -V-

Dato : 16-05-03 13:48

David Rasmussen wrote:
> Yeah, google er din ven :) Din svedige, sexede ven...

Google er både ens bedste ven, elsker, luder og madonna.

"Det bliver varmt inde her, så tag af alt dit tøj..."

-V-