Shaoilin Soccer trailer!
Fra : Per

Dato : 15-05-03 13:28

Lidt griner, at der nu er kommet trailer til Shoulin Soccer hos
Apple.com/trailers ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 15-05-03 15:56

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> Lidt griner, at der nu er kommet trailer til Shoulin Soccer hos
> Apple.com/trailers ;)

Omg, en rigtig skod film, nok en man skal se hvis man ikk har andet at give
sig til end at pille navlefnuller...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : John Hinge

Dato : 15-05-03 16:04

On 15 maj 2003 Klaus G. was heard to say:

(Om Shaolin Soccer)
> Omg, en rigtig skod film, nok en man skal se hvis man ikk har
> andet at give sig til end at pille navlefnuller...

Fyyyy :)
Efter min helt personlige og stærkt subjektive mening, ja så er den
film totalt grineren på så mange planer..
Den ubehjælpsomme engelske 'undersættelse' er næsten endnu sjovere
end når det (som det tit ) sker for TV3/+ at de kludrer lidt i det.
Den person som har oversat fra Mandarin Kinesisk til Engelsk har
vidst ikke det helt store kørekort til ordbøger og grammatik.

Derudover er det da en pudsig lille historie med en masse herlig
kung-fudbold :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Per Moreau

Dato : 16-05-03 10:23

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt griner, at der nu er kommet trailer til Shoulin Soccer hos
> Apple.com/trailers ;)

Når jeg hører ordende Shaulin Soccer tænker jeg på:
Beckham der render rundt og blærer sig som sædvanligt på banen og ind
kommer en flok asiater og tæver ham "Bruce Lee style"
Og tilbage ligger han i en blodpøl på plænen, ja sådan en film ville jeg
godt betale 65kr for at se i biffen

Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-03 11:25

> [...]
> kommer en flok asiater og tæver ham "Bruce Lee style"
> Og tilbage ligger han i en blodpøl på plænen, ja sådan en film ville jeg

Uhh ja! Se nu snakker vi film som er værd at betale for :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 16-05-03 12:34

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in news:903xa.67040$y3.4614431
@news010.worldonline.dk:

> Uhh ja! Se nu snakker vi film som er værd at betale for :)

I to er vist tilhængere af janteloven!
Suk, siger jeg bare, suk!

Fra : SiMoN

Dato : 16-05-03 13:17

"Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in news:903xa.67040$y3.4614431
> @news010.worldonline.dk:

> I to er vist tilhængere af janteloven!
> Suk, siger jeg bare, suk!

Ved godt det er MEGET OT men jeg gider fandme ikke høre mere om jantelov og
på det seneste har jeg bare oplevet det så meget. Her kommer altså lige et
lille vredesudbrud.

Hvorfor er det lige at folk bruger janteloven som undskyldning, hver gang
nogen giver deres ærlige mening om en anden person?... Det er sgu da til
grin. Det er nøjagtigt lissom Anja Andersen. Jeg kan ikke klare den
beton-lebbe af en skabet kælling. Nu er jeg heller ikke til H2O tøj og
håndbold-patter i forvejen men hun irriterer mig grænseløst. Om hun så var
total ukendt og fattig som jeg ved ikke hvad, ville jeg stadig hade hende.
Til stadighed lykkes det hende dog at give janteloven skylden for at hun
ikke bliver accepteret af samtlige mennesker hun render ind i. Man har vel
ret til at bedømme folk subjektivt på de ting de har opnået eller står for.

Ellers kan jeg vel også give janteloven skylden for det 7 tal jeg fik til
min matematiske eksamen?

Samtidig med at jeg hader hende som pesten synes jeg godt om f.eks. Klaus
Riskær Petersen og de ting han har opnået. Jeg er da også sikker på at både
Per M. og Klaus G. har nogen de beundrer for noget de har opnået. Dermed er
det vidst udelukket at det er janteloven i effekt. Eller er det bare
generelt upassende at have et negativt forhold til kendte personer i dette
land?

Det eneste der her er at sukke over, er da din sørgelige beskyldning af Per
og Klaus om at være "tilhængere af janteloven".

Der ER ingen jantelov. Den eneste jantelov som eksisterer, er den inde i
hovedet på folk, der har så travlt med at rette på andre, at de fuldstændig
overser enhver form for ret til en subjektiv holdning.

/SiMoN

Ps. Jeg ville heller ikke have noget imod at se Beckham kysse sålen af en
fodboldstøvle mens han forsøger at undvige et cirkelspark.

Fra : -V-

Dato : 16-05-03 15:41

SiMoN wrote:

[om Janteloven og Anja]

Well said.
Hun er/var en fremragende spiller, og som træner er hun sikkert også
udmærket.

Som person og forbillede er hun elendig.

[om Beckham]
Mindre end en Adidas str. 42½ kan vel også gøre det?
Du skal bare have en vis argentisk forsvarer på banen, så er det klaret.

-V-

Fra : Klaus G.

Dato : 16-05-03 15:22

> I to er vist tilhængere af janteloven!
> Suk, siger jeg bare, suk!

Næh, vi har det bare sjovt... Eller jeg har det sjovt, ved ikke med Per
Moreau.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Per Moreau

Dato : 17-05-03 13:17

> Næh, vi har det bare sjovt... Eller jeg har det sjovt, ved ikke med Per
> Moreau.
>

> --
> Klaus G. / Seth-Enoch

Næ, jeg tænkte bare på Beckham pga den der film:
Bend It Like Beckham, nå ja der var da en titel hvis nu
at de valgte at lave en season 6 af Futurama:
Bend It Like Bender

Mvh
Per M.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 17-05-03 23:33

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt griner, at der nu er kommet trailer til Shoulin Soccer hos
> Apple.com/trailers ;)

Ja, og hvorfor egentligt det? Det er da en 1-2 år gammel film? Eller er det
mig som tager fejl?

Synes nu ellers den er meget griner

VH
Peter

Fra : John Hinge

Dato : 18-05-03 11:10

On 18 maj 2003 Peter Tønnesen was heard to say:

> Ja, og hvorfor egentligt det? Det er da en 1-2 år gammel film?
> Eller er det mig som tager fejl?

Mhmmnej, du tager ikke fejl, men hvis du ser på
http://us.imdb.com/ReleaseDates?0286112
Ja så ser det ud til den faktisk først har USA'iansk premiere
til August. Den har været vist i USA på et par fulmfestivaller, men
der har åbenbart ikek været nogen som har turdet hente den hjem og
sætte den op i biografer indtilnu.

> Synes nu ellers den er meget griner

Har den på DVD, og jeps, der er ret griner, også på en (tror jeg)
utilsigtet måde, når man ser de engelske undertekster..