Katte miløjer.
Fra : Jennifer

Dato : 15-05-03 09:57

Hejsa.

Var inde og se på likita.dk, og synes der var mange fine miljøer, men
ikke lige det jeg søgte. Men der findes vel flere firmaer? Hvad hedder
de der sælger til dyrehandlere?
Nogen der ved det og evt kender deres web adr?

Pft

- Jennifer

Fra : maz

Dato : 15-05-03 10:24

"Jennifer" <> wrote in message >
> [...]
> de der sælger til dyrehandlere?
> Nogen der ved det og evt kender deres web adr?

Du kan selv sammensætte dit miljø hos Likita fuldstændig som du vil - alle
dele sølges som løsdele - det behøver ikke være en af de viste modeller. Bor
du i KBH-området, komemr de ud og sætter det op for dig for 50,-. Kan klart
anbefales; både pga pris, service, holdbarhed, materialer osv

Ellers er der Kattens NO. 1, men det er næsten dobbelt så dyrt (nogle mener
dog det er mere slidstærkt)
Fås som regel hos dyrehandlere .....
Her er nogle links til forskellige:
http://www.kw.dk/
http://www.maxsoe.dk
http://www.pethouse.dk/
http://www.zoozity.dk
http://www.petgo.dk/
http://www.amigos.dk/html/body_kattens_no1.html

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-05-03 11:20

Maria skrev
<Ellers er der Kattens NO. 1, men det er næsten dobbelt så dyrt (nogle mener
dog det er mere slidstærkt)>

*GG* Det er altså ikke fordi jeg *absolut* vil være
uenig med dig.

Jeg har haft "gulv til loft" modeller fra både Likita og
NO 1, og det er efter min erfaring helt klart Likita der har holdt bedst og
længst.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.

Fra : maz

Dato : 15-05-03 11:57

"marianne hellemose" wrote in message
> [...]
> Jeg har haft "gulv til loft" modeller fra både Likita og
> NO 1, og det er efter min erfaring helt klart Likita der har holdt bedst
Marianne, for sa...! Puds dog de briller *s*. Lige på dette punkt er du jo
nok ikke uenig. Jeg har selv Likita og er ganske tilfreds - læs mit mit opr.
svar til Jennifer - der roste jeg faktisk Likita ;)
Men jeg har læst migt il herinde, at nogle andre foretrækker Kattens No. 1 -
jeg har intet forhold til det, da jeg ikke selv har haft subj og iøvrigt
synes jeg ikke det er merprisen værd.. ;)

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 15-05-03 10:35

> [...]
> de der sælger til dyrehandlere?
> Nogen der ved det og evt kender deres web adr?

Hej Jennifer.

Jeg har samlet mit over flere år...Den ene stolpe fører til den næste Jeg
har altid brugt kattens nr. 1 (stolperne)Fordi jeg er en af dem der mener
det holder bedre, og de er lige 3 cm bredere i diameteren - men smag og
behag Tilgængæld bruger jeg likitas huler fordi jeg syntes de har en
pænere betrækning. Men som sagt start med det du behøver og byg derefter ud
når du lyster...

Du kan se et billede af mit klatretræ Her:

Hilsen Randi
www.dk-skindbjerg.dk

Fra : Jennifer

Dato : 15-05-03 11:36