Kashmir på p3
Fra : Troels

Dato : 15-05-03 09:29

Hej
Er der nogen der var fikserer på fingrene end mig i morges og fik optaget
Kashmir i Strax?

/Troels

Fra : Thomas

Dato : 15-05-03 09:53

ARH HVAD!!! Jeg vidste ikke de kom derind....

Var det bare interview? Eller spillede de nogen numre?

..Thomas

Fra : Troels

Dato : 15-05-03 09:58

> ARH HVAD!!! Jeg vidste ikke de kom derind....
>
> Var det bare interview? Eller spillede de nogen numre?
>
> .Thomas

De spillede pisse live... Jeg hørte det godt i går det skulle komme, men så
glemte jeg det selvfølgelig her i morges

Øv....

/Troels

Fra : Peter Theglev

Dato : 15-05-03 13:38

Man kan vel høre de gamle udsendelser fra DR's hjemmeside?

Peter

Fra : Thomas

Dato : 15-05-03 16:06

"Peter Theglev" <peter.theglev@adpeople.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan vel høre de gamle udsendelser fra DR's hjemmeside?
>
> Peter

Nå?? Det er da noget helt nyt så... Hvor kan man lige det henne?

..Thomas

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 15-05-03 16:17

> "Peter Theglev" <peter.theglev@adpeople.dk> skrev i en meddelelse

> Nå?? Det er da noget helt nyt så... Hvor kan man lige det henne?

Det kunne man i hvert fald på et tidspunkt, men jeg kan godt nok heller ikke
finde det lige nu.

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 08:04