Statistik - meget bedre end først antaget ~
Fra : Jette

Dato : 15-05-03 09:17

Den forsigtige vurdering jeg kom med for et par dage siden, er blevet
gjort kraftigt til skamme

Der kommer i gennemsnit én besøgende til hjemmesiden hvert femte minut.
Og hver eneste minut bliver der foretaget et klik på hjemmesiden.

Det bliver rundt regnet 300 besøgende og 1.500 klik på siden dagligt.
Månedligt løber det op i (og hold nu godt fast) 9.000 besøgende og
45.000 klik.

Mit næste træk bliver at finde ud af hvor mange af de 9.000 månedlige
besøgende der er gengangere.. dvs. folk der besøger siden, for derefter
at vende tilbage igen. Vi skulle jo gerne nå frem til at finde ud af,
hvor mange forskellige individer der besøger hjemmesiden.

Ovennævnte kalkulationer er baseret på statistik fra d. 12/5 kl. 01:00
og til nu.

Som I måske har bemærket, er det nu muligt at se antal visninger i
profiler og albums. Hvis man vil undgå at der tælles, når man besøger
sin egen profil, skal man sørge for at være logget på....

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Vibeke J

Dato : 15-05-03 09:49

> Den forsigtige vurdering jeg kom med for et par dage siden, er blevet
> gjort kraftigt til skamme

Jeg var også lige inde og kigge og der var 38 brugere online. Det lyder helt
vildt.

/Vibeke

Fra : Jette

Dato : 15-05-03 12:25

> Jeg var også lige inde og kigge og der var 38 brugere online. Det lyder helt
> vildt.

Ja, jeg bemærkede også det høje tal ... og hvis den blev ved med at
stige og aldrig faldt, ville jeg blive bekymret, men i skrivende stund
er den faldet til 9 online brugere - og det tyder jo på, at systemet
fungerer. Så vi kan vidst roligt skrue smilet på