Hjælp til band navn.
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 15-05-03 08:08

Numeret er et lidt metal nummer, det er sådan lidt hårdt i det i stil med
Linkinpark og Nikkelback.

Der er både en mand og en kvinde der synger og omkvædet er noget med "save
me"

De oplyser for lidt i radioen hvad det er de spiller...*S* Så hjælp.......
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 15-05-03 08:29

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> me"
>
> De oplyser for lidt i radioen hvad det er de spiller...*S* Så hjælp.......

Et rent gæt: Evanescence - Bring Me To Life

(Ugens uundgåelige på p3 i denne uge)

MvH Mikkel

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 15-05-03 13:44

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse :

> Et rent gæt: Evanescence - Bring Me To Life
>
> (Ugens uundgåelige på p3 i denne uge)

Det gæt er jeg helt enig i, det kan kun være den. I øvrigt ret sent den skal
til at være hit i DK, lige efter at Daredevil er ved at være pillet af
plakaten!

mvh
Mads

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-05-03 16:44

"Mads Holmsgaard Eriksen" <mhe@smartazz.dk> skrev i en meddelelse

> Det gæt er jeg helt enig i, det kan kun være den. I øvrigt ret sent den
skal
> til at være hit i DK, lige efter at Daredevil er ved at være pillet af
> plakaten!

Lidt bagefter skal vi jo være....

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Troels

Dato : 15-05-03 22:59

> Det gæt er jeg helt enig i, det kan kun være den. I øvrigt ret sent den
skal
> til at være hit i DK, lige efter at Daredevil er ved at være pillet af
> plakaten!

Man kunne måske ha' håbet at vi kunne ha' forbigået den i stilhed...

/Troels

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 15-05-03 22:03

> Et rent gæt: Evanescence - Bring Me To Life

Og et godt gæt...

> (Ugens uundgåelige på p3 i denne uge)

Nu du siger det... pinligt... men stort tak for en hurtigt hjælp.