Hjemlig hygge / King in memoriam
Fra : Michael Hjorth

Dato : 14-05-03 23:59

Hej

Jeg har lige fået de sidste billeder af gamle King, som døde i marts 8
1/2 år gammel. Jeg har postet et af dem i dk.binaer. (Katten har vi da
heldigvis endnu). Vi var temmelig uforberedt på det, vi havde håbet han
havde haft et par år endnu.

Vi måtte have en ny hund, så nu går vi og venter på en Rhodesian
Ridgeback tæve (hun er 4 uger nu). Det bliver meget spændende, og vi
glæder os meget.

Michael.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-05-03 00:07

> [...]
> 1/2 år gammel. Jeg har postet et af dem i dk.binaer. (Katten har vi da
> heldigvis endnu). Vi var temmelig uforberedt på det, vi havde håbet han

Hvor ser' det bare hyggeligt ud! Jeg er ked af at høre i mistede ham så
tidligt!
....Heldigvis lever minderne for evigt!

> Vi måtte have en ny hund, så nu går vi og venter på en Rhodesian
> Ridgeback tæve (hun er 4 uger nu). Det bliver meget spændende, og vi
> glæder os meget.

Avs... Er helt forgabt i RR! Håber i får rigtig meget fornøjelse af hende! 4
uger kan være meget lange når man venter på et lille nyt familie-medlem!
Håber du vil dele fornøjelsen af hende med os også!
....Min kommende tæve er nu 5½ uge gammel, så vi er begyndt på
dags-nedtællingen!

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Shanti (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : bettina

Dato : 15-05-03 08:36

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> wrote in message
> [...]
Vi måtte have en ny hund, så nu går vi og venter på en Rhodesian
> Ridgeback tæve (hun er 4 uger nu). Det bliver meget spændende, og vi

iih, jamen tillykke og snart velkommen til endnu en RR-ejer i gruppen. Hvor
skal I ha hende fra?? Har du nogen billeder af hende?
I kan roligt glæde jer

bettina - mægtig glad RR-ejer

Fra : Michael Hjorth

Dato : 15-05-03 15:41

bettina wrote:

> iih, jamen tillykke og snart velkommen til endnu en RR-ejer i gruppen. Hvor
> skal I ha hende fra??

Torhuset.

> Har du nogen billeder af hende?

Kun på papir, jeg poster nogle billeder så snart jeg får dem scannet.

> I kan roligt glæde jer

Tak, det gør vi også.

Michael.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-05-03 17:44

Hej Michael

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået de sidste billeder af gamle King, som døde i marts 8
> 1/2 år gammel. Jeg har postet et af dem i dk.binaer

Uhhh, det var en ung alder, godt i ikke har tabt modet på at få en ny hund.
Jeg kan ikke finde noget billed derinde?

> Det bliver meget spændende, og vi
> glæder os meget.

Det kan jeg godt forstå, held og lykke med hende når i får hende hjem. håber
vi kommer til at høre meget mere til hende.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Michael Hjorth

Dato : 16-05-03 00:00

Bolette Nielsen wrote:

> Jeg kan ikke finde noget billed derinde?

Her er et link:

Michael