Erykah Badu, genial!
Fra : Andrew

Dato : 25-03-01 14:03

Hej

Har i hørt Erykah Badu!

HVIS IKKE: Så er i gået glip af en genial kvinde's musik!

LÅN hendes CD som hedder "Baduizme" på bib og hør selv!

Hun er kun 23 og har udgevet mange cd´er!
Hun er suveræn!

PRØV DET!
--
- - -

Fra : Frk.V.

Dato : 25-03-01 15:08

"Andrew" <gylp@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
>
> LÅN hendes CD som hedder "Baduizme" på bib og hør selv!
>
> Hun er kun 23 og har udgevet mange cd´er!

Hej,

Ja, du har ret! Erykah Badu synger vildt godt. Jeg vil bare lige fortælle
dig, at hun faktisk er noget ældre end 23. Hun er født i 1972......så ved du
det!

Nyd resten af weekenden!

m.v.h.
Frk.V.

Fra : Brian Haagh

Dato : 25-03-01 16:59

Hej !

Ja, hun synger fantastisk, prøv at lytte til hendes live cd - den er faktisk
bedre end hendes debut cd !!!!

I samme genre kan det osse anbefales at lytte til :

Jill Scott
Angie Stone
Amel Larrieux
Sade - Live, desværre kun på DVD !

Og på herre siden :

Maxwell - især hans MTV Unplugged

Forsat go´ søndag

MVH

Brian/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-03-01 00:27

"Brian Haagh"

> Ja, hun synger fantastisk, prøv at lytte til hendes live cd - den er faktisk
> bedre end hendes debut cd !!!!

Selvom jeg betragter mig selv som både soul- og r&b-fan, ser jeg dog ingen
storslået genialitet hos Erykah Badu. Det er for kedeligt for min smag.
Hun er god til sin stil, men en generel anbefaling vil jeg ikke give.

> Jill Scott
> Angie Stone
> Amel Larrieux
> Sade - Live, desværre kun på DVD !
> Maxwell - især hans MTV Unplugged

Og selvfølgelig D'Angelo (mesteren), som også er derhenad, sammen med
Music Soulchild.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Kim Petersen

Dato : 25-03-01 17:20

> Hun er kun 23 og har udgevet mange cd´er!

Mange og mange... Tre er det blevet til: Baduizm, Baduizm Live, og så den
nye Mama's Gun.

> Hun er suveræn!

Smag og behag, jeg synes nu også hun er rigtig god

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 25-03-01 17:49

Kim Petersen wrote:

> Mange og mange... Tre er det blevet til: Baduizm, Baduizm Live, og så den
> nye Mama's Gun.

Desuden er hun med på et superjazzgroove nummer på Guru's Jazzmatazz 3
- Street Soul

--
mvh.
Karsten Jørgensen

Fra : Ronja

Dato : 26-03-01 15:05

> Desuden er hun med på et superjazzgroove nummer på Guru's Jazzmatazz 3
> - Street Soul

Helt rigtigt,, for ikke at begynde at tale om "The Roots"

Fra : Andrew

Dato : 26-03-01 21:44

Hun har et barn med en eller anden helt vildt kendt musikker, hvad er det
han hedder?

And

--
- - -
Andrew <gylp@kvalme.dk> skrev i en

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-03-01 22:17

> Hun har et barn med en eller anden helt vildt kendt musikker, hvad er det
> han hedder?

Er det ikke Wyclef Jean eller der omkring?

Fra : Ronja

Dato : 26-03-01 23:36

> Er det ikke Wyclef Jean eller der omkring?

Andre Benjamin a.k.a. Dre, hedder han. Han har for nylig skrevet en sang til Erykah's mor, som undskyldning for at han sov over sig. Gæt hvad den hedder?-----

Korrekt --- Miss Jackson.
Badu deltager oven i købet på Stankonia-albummet fra sidste år.(Outkast)

Ronja