Aloe Vera
Fra : Therese Kelstrup

Dato : 14-05-03 13:19

Jeg er begyndt at interesse mig en del for Aloe Vera-produkter anvendt på
hunde. Specielt Forever Living Products (FLP), som der var en artikel om i
"Hunden" i forrige blad.

Efter sigende skulle de være rigtig gode til bl.a. allergier og betændelser.

Jeg vil gerne høre, om der er nogen herinde, der har erfaringer med nogen af
disse produkter?

Mange hilsner

Therese
www.elverdalen.dk (Bernhards sider er opdateret d. 14. maj)

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 14-05-03 22:12

Hej
Jeg har brugt et produkt som er beregnet til mennesker, Min hund fik eksem
på det ene ben og fucicort cremen fra dyrlægen gjorde det hele værrer, da
han åbenbart ikke tåler fucidin, så fik jeg noget aloe vera creme fra min
opdrætter, og så var det væk på tre dage, siden har vi brugt det til småsår
og brandsår på os selv, men det er produceret som alm. ansigtscreme.

Det kommer fra Nu Skin og hedder Enhancer, skin conditioning gel, jeg kan
kun anbefale brugen af aloe vera, nu er det en fast bestandel af vores
forbindingskasse.
/Carina
www.aussies.dk