Rodalon og hvad ellers?..
Fra : Kenneth Soerensen

Dato : 14-05-03 09:49

Vores ene kat har tisset i min kamerataske

Tasken er vasket og fri for lugt og jeg har skyllet de dele der kan tåle det
i Rodalon-opløsning. Jeg har prøvet at aftørre kameraet med en klud opvredet
i Rodalon-opløsning, men jeg synes ikke rigtig at det hjælper - muligvis
fordi jeg ikke kan bruge for meget vædske. Findes der nogen alternativer?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Tournesol

Dato : 14-05-03 11:33

Hejsa

> [...]
> en klud opvredet i Rodalon-opløsning, men jeg synes ikke rigtig at
> det hjælper - muligvis fordi jeg ikke kan bruge for meget vædske.

Jeg ved ikke helt om det kan bruges i det tilfælde her men jeg bruger noget
der hedder pis´t væk det er kanon godt på alt det tage lugten af katte tis,
også han kattetis, og så dufter det dejligt .

Man kan købe det her http://www.kattens.net/pist_vaek.htm

Håber det kan hjælpe dig.

hilsen Henriette
--