Mew - Livestream - NU!
Fra : Jacob Ulrich

Dato : 13-05-03 21:35

Husk nu at tjekke Mew-koncerten der bliver streamet live her
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=58334

MVh

Jacob

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-05-03 23:03

Jacob Ulrich wrote:
> Husk nu at tjekke Mew-koncerten der bliver streamet live her
> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=58334

Tak for linket Jacob..!

Sad i en time og hørte fed live koncert med
Mew.. Tak... )

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Jakob Hansen

Dato : 13-05-03 23:06

On Tue, 13 May 2003 22:34:55 +0200, "Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk>
wrote:

>Husk nu at tjekke Mew-koncerten der bliver streamet live her

Den havde jeg næsten svedt ud, men jeg nåede det da...

Er der nogen der har optaget koncerten???

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Moreno

Dato : 14-05-03 16:13

Du kan downloade den på www.vg.no [315 mb].

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-05-03 17:01

On Wed, 14 May 2003 17:13:08 +0200, Moreno <javi_moreno19@hotmail.com>
wrote:

>Du kan downloade den på www.vg.no [315 mb].

Har du et link, jeg kan kun finde en stream.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jakob Hansen

Dato : 14-05-03 17:18

On Wed, 14 May 2003 18:00:55 +0200, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Har du et link, jeg kan kun finde en stream.

Jeg fandt også kun en stream snøft...

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Moreno

Dato : 14-05-03 17:51

Jakob Hansen wrote:

> Jeg fandt også kun en stream snøft...

Jep, det er en stream (wmv-format).

Så skal du bare downloade den streamede fil
og du kan bagefter konvertere den til wave.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-05-03 18:12

On Wed, 14 May 2003 18:50:58 +0200, Moreno <javi_moreno19@hotmail.com>
wrote:

>Jep, det er en stream (wmv-format).
>
>Så skal du bare downloade den streamede fil
>og du kan bagefter konvertere den til wave.

well den er ikke lige sådan at dl da det ikke er en gyldig url. Du
mener måske med streambox eller lign?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-05-03 18:40

> well den er ikke lige sådan at dl da det ikke er en gyldig url. Du
> mener måske med streambox eller lign?

Jeg er ved at hente den med ASF Recorder
(http://www.thefab.net/topics/computing/co19_asf_recorder.htm), det går
desværre meget langsomt!
Hentede den også "live" i aftes, men kvaliteten er jo til at lukke op
og... - nå ja, i så det vel alle sammen

Ellers en fed koncert, jeg glæder mig til Grøn Koncert

/Jakob

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 18-05-03 13:16

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> [...]
> desværre meget langsomt!
> Hentede den også "live" i aftes, men kvaliteten er jo til at lukke op

Er stereo-lyden også virkeligt skidt hos jer?
Jeg hører den dér 700kbps version, og langt det meste kommer ud af den ene
højttaler, og næsten intet ud af den anden...?

Mads

_____
www.madshougaard.dk - graphic design

Fra : Jakob Madsen

Dato : 18-05-03 19:18

> Er stereo-lyden også virkeligt skidt hos jer?
> Jeg hører den dér 700kbps version, og langt det meste kommer ud af den ene
> højttaler, og næsten intet ud af den anden...?

Jeg har samme problem, har prøvet både 350 og 700 kbps versionerne, men det
er det samme; kun lyd i venstre højtaler

/Jakob