Test, virker dette ??
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 12-05-03 21:15

Hej.
Jeg er ny her i gruppen, og har ikke prøvet at læse i nyhedsgrupper før. Har
prøblemer med at indstille nyhedsprogrammet, så jeg tester lige om det
virker...
Hvis der er en venlig sjæl der vil besvare min lille test, er det dejligt -
så ved jeg at det virker

Venlig hilsen
Charlotte

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-05-03 21:25

Charlotte D. Jensen <Tulle@heaven.dk> skrev i en
> [...]
om det
> virker...
> Hvis der er en venlig sjæl der vil besvare min lille test, er

Den virker !!

mvh Eva

Fra : Tanja Petersen

Dato : 13-05-03 21:23

Hej Charlotte

En hilsen fra en venlig sjæl.
Det virker fint.

Venlig Hilsen
Tanja

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 14-05-03 22:53

d. 13/05/03 22:22 skrev Tanja Petersen på mosters@tdcspace.dk i artiklen
3ec15464$0$97263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hej Charlotte
>
> En hilsen fra en venlig sjæl.
> Det virker fint.
>
> Venlig Hilsen
> Tanja
>

> "Charlotte D. Jensen" <Tulle@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Har
> dejligt -

> Tak for venligheden

Charlotte

Fra : Ann K

Dato : 13-05-03 22:26

Hej Charlotte.
Velkommen til
Jo da... dit indlæg kan ses!

Når nu du er helt ny i det her med nyhedsgrupper, så må jeg vel hellere
komme med en (velment) advarsel...
Det er normalt meget uvelkomment at skrive testindlæg i nyhedsgrupperne...
med undtagelse af den gruppe, som netop hedder dk.test - og som selvfølgelig
er til (TaDaaa) test
Kattegruppen er dog meget "large" omkring OT-indlæg... men *gosh* hvor du
risikerer at få på puklen i andre grupper!

Mvh Ann - der også selv har skrevet test-indlæg i kattegruppen
Ps; OT = Off Topic