Katte og solarium.....
Fra : Conny Brentmann

Dato : 13-05-03 20:34

Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med.....

Jeg har et solarium,hvilket jeg bruger efter behov,men problemmet er at min
røde hankat også bruger det samtidig,det vil sige at lige så snart jeg bare
giver en hentydning til at det skal i brug,ja så ligger han under det,og han
nyder det i al den tid jeg ligger der....
Men er det godt for han s øjene,det er det jo ikke for vores...

Med venlig hilsen Conny.

--

Conny Brentmann
Næstved

---

Fra : skattekat

Dato : 14-05-03 07:21

"Conny Brentmann" skrev d. 13-05-03 20:34 dette indlæg :
> [...]
det,og han
> nyder det i al den tid jeg ligger der....
> Men er det godt for han s øjene,det er det jo ikke for vores...

Hahahaha, nu har jeg hørt det med ! Var den rød da du fik den eller er
det p.gr.a. overdrevet solariebrug ? Kunne du ikke give ham solbriller
på ? Det lyder ellers hyggeligt med lidt selskab hvor man ellers plejer
at ligge mutters alene.

"skattekat" også fra Næstved

http://www.kandu.dk/

Fra : connie-toft

Dato : 14-05-03 18:05

Min hunkat Tilde, er skam også ved min side, når jeg en gang imellem tager
1/2 times solarium. Af og til med hovedet på min skulder. Jeg lader hende
gøre det, hun lader til at nyde varmen!

Fra : Conny Brentmann

Dato : 15-05-03 08:34

Hejsa
Ja han var rød og er staddig rød selvom han nyder solariumet..
Men fik egentligt ikke svar på om det var skadeligt for hans øjene...
Så giv mig lige lidt respons på mit spørgsmål!!!!!
MVH. Conny

---

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-05-03 09:59

Conny skrev
<Men fik egentligt ikke svar på om det var skadeligt for hans øjene...
Så giv mig lige lidt respons på mit spørgsmål!!!!!>

Jeg har overhovedet ingen erfaring med katte i solarier,
men umiddelbart når vi nu ved at det kan være skadeligt
for vores øjne, ville jeg gå ud fra at det også er det for kattens øjne.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Some people have lives, others have cats.