Hjælp til titler
Fra : Frenjon

Dato : 13-05-03 18:40

Jeg har tre sange jeg søger kunstner og titel til..

1. En ny sang hvor der sygnes - "In your sleep, in your dreams" (eller omvendt) med en mands stemme
der minder om Saybia eller Coldplay - sådan et stille og roligt nummer.

2. Sangen til Inwear reklamen som kører i biffen og på TV pt.. Sangerinden lyder lidt som Freya, men
det tror jeg ikke det er - der synges: "It's a perfect day, in a perfect world for a perfect girl"
eller deromkring.

3. Lidt langt ude at spørge om det, men starten af dette dance nummer minder mig ufatteligt om
musikken under NES+SNES (Nintendo) spillet Castlevania - Har desværre ikke hørt hvad der bliver
sunget..

Alle tre må være ret så nye sange/numre.. Nogle bud?

-Frenjon

Fra : Thomas

Dato : 13-05-03 19:37

"Frenjon" <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
omvendt) med en mands stemme
> der minder om Saybia eller Coldplay - sådan et stille og roligt nummer.

Dette er den eneste jeg kan svare på af de tre... Det er 'Natural Born
Hippies'. Nummeret hedder
(vist nok) bare 'In Your Dreams'.

Mvh. Thomas E

Fra : Frenjon

Dato : 14-05-03 10:22

Mange tak det er nok den...
Troede faktisk at "Natural Born Hippies" var danske - men deres hjemmeside er tysk:
http://www.naturalbornhippies.de/

Nogle bud på de to andre?

-Frenjon

Fra : Troels

Dato : 14-05-03 10:42

> Mange tak det er nok den...
> Troede faktisk at "Natural Born Hippies" var danske - men deres hjemmeside
er tysk:
> http://www.naturalbornhippies.de/

Det er de også. Mener de er fra Randers.

/Troels

Fra : Christian Muus

Dato : 14-05-03 10:48

> Mange tak det er nok den...
> Troede faktisk at "Natural Born Hippies" var danske - men deres hjemmeside
er tysk:
> http://www.naturalbornhippies.de/

På selv samme hjemmeside, kan du læse at de kommer fra Randers

Fra : Frenjon

Dato : 14-05-03 11:38

Øhh ok - det så jeg så ikke - bare sjovt at deres "officielle" tyske side er langt flottere end den
danske ditto..

-Frenjon

Fra : Poul Erik

Dato : 14-05-03 15:27

On Wed, 14 May 2003 12:38:17 +0200, "Frenjon"
<Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> wrote:

>Øhh ok - det så jeg så ikke - bare sjovt at deres "officielle" tyske side er langt flottere end den
>danske ditto..
>
>-Frenjon

Skyldes at der ikke var nogen danske forlag der ville udgive dem. Så
hørte et tysk forlag deres demo, og meget hurtigt derefter fik de en
pladekontrakt. Nu har de valgt at holde fast i det tyske forlag. De
sælger i øvrigt langt flere plader i tyskland, og er også jævnligt på
koncert tourneer i Tyskland.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Frenjon

Dato : 15-05-03 13:03

Det er lykkes mig at aflytte teksten til sangen fra Inwear reklamen - måske det kan hjælpe?
Jeg har prøvet at søge på diverse Lyrics-sider og Google - no luck

Der synges:
"I('ve) got to tell you about something that happened today,
I got out from a meeting a few blocks away,
there was nothing proctecting my sensitive eyes..
When I drop by you flat by surprise.
Well it's a perfect day, and it's a perfect world,
no reason to be sad cause I'm a perfect girl (day)
It's a perfect day, in a perfect world..."

Hjælper det nogen?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-05-03 13:20

d. 15/05/03 14:03 skrev Frenjon på Frenjon@NOSPAMworldonline.dk i artiklen
BlLwa.62679$y3.4516364@news010.worldonline.dk:

> Det er lykkes mig at aflytte teksten til sangen fra Inwear reklamen - måske
> det kan hjælpe?
> Jeg har prøvet at søge på diverse Lyrics-sider og Google - no luck

Til gengæld har jeg lige konstateres, at der synes at være et link til
reklamen på InWears hjemmeside www.inwear.dk, og det kunne måske være en idé
at prøve at kontakte IC Companys, som er moderselskab for InWear. Adresserne
kan findes via deres hjemmeside www.iccompanys.dk.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Frenjon

Dato : 15-05-03 22:20

Tak det prøver jeg.... Det havde jeg overset...

-Frenjon

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-05-03 14:42

Frenjon wrote:
> Tak det prøver jeg.... Det havde jeg overset...

Hej

Fandt du ud af hvem det var ?
Jeg søger selv efter dette nummer.
Jeg synes det lyder lidt a'la Melanie Safka, men er ikke helt sikker.
Du må meget gerne skrive her hvis du finder et svar.

Per
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 1 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere