Blixa Bargeld
Fra : Søren Juul

Dato : 13-05-03 16:29

Hejsa

Er her nogen der kan fortælle mig hvor Blixa bor henne?
Jeg troede det var i Berlin, men nu hører jeg at skulle være blevet gift
med en Japaner og bosat i San Fransisco....

Er der noget om dette, og evt et sted jag kan finde lidt oplysninger om
denne spændende kult-figur?

mvh.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 13-05-03 16:57

On Tue, 13 May 2003 15:29:03 +0000 (UTC), "Søren Juul" <sxren@ofir.dk> wrote:

> [...]
>med en Japaner og bosat i San Fransisco....
>
>Er der noget om dette, og evt et sted jag kan finde lidt oplysninger om
Google er din..........og mange andres ven. Kig gerne der først, og spørg så
hvis intet dukker op.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Blixa+Bargeld

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Søren Juul

Dato : 13-05-03 19:54

"Søren Juul" <sxren@ofir.dk> wrote in message

> [...]

>Andreas
>www.metal-coven.dk
>Metalmusik, koncerter, nye plader, festivals, anmeldelser...

Kære Anders

Det er sørme en fin sætning du der har lært...

Nu er jeg i forvejen venner med Onkel Google, men han vil ikke helt ud
med hvor Blixa bor.
eller også kan jeg ikke søge fyldestgørende nok...

Hvis nogen ved mere om ham personligt, så kunne jeg godt tænke mig et
par links og ikke 12.700 stk.

På forhånd tak
mvh.

Fra : Peter G

Dato : 13-05-03 22:38

Søren Juul skrev:

> Hvis nogen ved mere om ham personligt, så kunne jeg godt tænke mig et
> par links og ikke 12.700 stk.

Har du prøvet alt.music.nick-cave eller alt.music.nickcave?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 14-05-03 08:55

> Er der noget om dette, og evt et sted jag kan finde lidt oplysninger om
> denne spændende kult-figur?

Prøv at spørge på Einstüzende Neubauten diskussionsgruppen:

http://www.neubauten.org/myforum/

Der sidder garanteret en masse Blixa fans som bedre kan svare end her på
d.k.m

Mvh

Kasper

Fra : Kasper Kristensen