Valget er truffet
Fra : Jonas

Dato : 13-05-03 13:39

Hej.

Efter en tid med samtaler omkring selskabshunde og valget af sådan en....ja
så har vi endelig besluttet os til en Lhasa Apso tæve hvalp.
Vi var ude at kigge på Lhasa Apso i går og min kone faldt pladask for de små
langhårede tæpper, der tullede rundt med sløjfer på hovedet. Jeg skriver
tullede rundt, fordi de virkede så rolige og de skulle da også lige se os
an, før der blev dømt kæl
Vi fik en god laaang snak med ejeren, med hundene og ikke mindst med
hvalpene....og vi blev enige om at Lhasa Apso er den rigtige hund for os.
Nu har vi så en god lille måned at forberede os på at der flytter en
hundehvalp ind i huset...uha vi glæder vi os...men samtidig er vi vel lidt
nervøse for om vi kan gøre det godt nok...være hundehvalpe-forældre.

Hilsen

Jonas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-05-03 13:45

"Jonas" <jonas1960fjern)@jubiimail.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Efter en tid med samtaler omkring selskabshunde og valget af sådan
en....ja
> så har vi endelig besluttet os til en Lhasa Apso tæve hvalp.

TILLYKKE og held og lykke.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 13-05-03 13:49

Tillykke med valget, håber I bliver glade for den. Brug nu måneden til at
lære om racen og find et sted at gå til hvalpemotivation, det har selv en
lille hund brug for. Og lige for at aflive en gammel skrøne, en hvalp som
lære sit kan også lære at stå til udstilling.

V H Gitte