Office XP
Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 13-05-03 08:47

Hejsa
Jeg har brug for et par gode råd vedr. XP, håber NG kan hjælpe

Jeg kører Windows XP på min PCér

min Office-pakker er Office 2000, jeg overvejer at install. Office XP. incl.
Publisher 2002
Er der nogen her på NG, som har erfaringer med dette ?
Er der fordele ved Office XP fremfor Office 2000 ?
Kan jeg lave install. som en opdatering, eller bør jeg først afinstall. den
nuværende version af Office 2000 og Publisher 2000 ?

Håber I kan hjælpe

mvh
Ivan

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-05-03 16:22

Jeg har gjort det samme som dig: Opgraderet fra 2000 til XP uden at
afinstallerede 2000. Det gik fint sammen med OFfice 2000-pakken. Har siden
opgraderet til Office XP-pro pakken og lagt Publisher 2002 oveni. Fungerer
fortsat fint. Ja synes, Win XP kører mere stabilt end 2000 og er lettere at
omgås.

Med venlig hilsen
Claus Sørensen