Daugård ,Hedensted ..Vejle amt.
Fra : Ulla

Dato : 13-05-03 08:21

Er der en venlig sjæl der har oplysninger om

Niels Madsen født ca. 1813 Hvor...
og hustru Ane Marie Christensdatter født ca.1808... 1813 Hvor..

begge dør i Daugård Vejle amt hvornår ?

De får en datter Madsine Nielsdatter født den. 25 februar 1849 Hedensted
sogn Vejle amt,

Med Venlig hilsen
Ulla Elisa

Fra : Ulla

Dato : 13-05-03 09:16

Jeg har lagt en skrift på dk.binaer.historie angående nedenstående er der
en der kan tyde hvad der står ved hus nr. 13 ?

Med Venlig hilsen
Ulla Elisa

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 13-05-03 10:18

mon det ikke er den samme familie her

Vejle, Hatting, Daugaard, Daugaard bye, , Et huus, 36.2, FT-1845
Niels Madsen, 30, Gift, , Inderste og dagleier, Barrit sogn Weile amt
Ane Marie Kristensdatter, 23, Gift, , Hans kone, Heri sognet
Cecilie Nielsdatter, 3, Ugift, , Deres barn, Heri sognet
Kristine Nielsdatter, 1, Ugift, , Deres barn, Heri sognet

Tom Stryhn
stryhn@email.dk

http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 06.06.2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Ulla

Dato : 13-05-03 12:18

Jeg ved det ikke, håber på de har en datter Madsine Nielsdatter født den.
25 februar 1849 Hedensted

dk.binaer.historie 3 linje mener jeg der står Madsine Nielsdatter 11 år, er
dog ikke sikker,
jeg har svært ved at tyde hvad der står om familien ved 13hus
--
Med Venlig hilsen
Ulla Elisa

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 13-05-03 12:54

På 3 linje står der Madsine Nielsdatter 11 år

Fra : Ulla

Dato : 13-05-03 13:16

Tusind tak for hjælpen men
Hvad står ved forældrene
hvor er de fra,
jeg kan med min bedste vilje ikke tyde de skrevne ord, ud fra nr.13.

Fra : Ulla

Dato : 14-05-03 08:49

Er der ikke en der kan tyde det hele der står ved hus nr.13 , er lagt på
dk.binaer.historie
under "" Hjælp til tydning af hus nr.13 ""

--
Med Venlig hilsen
Ulla Elisa

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 14-05-03 10:15

Jamen Tom Stryhn har jo svaret dig.....
Gå tilbage i tråden og læs hvad han skrev.

Hilsen

Kurt Kristiansen
kurt.kristiansen@stofanet.dk

Fra : Ulla

Dato : 14-05-03 11:04

--
"Kurt Kristiansen" <kurt.kristiansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen Tom Stryhn har jo svaret dig.....
> Gå tilbage i tråden og læs hvad han skrev.

Jeg har set hvad Tom Stryhn, men det er ikke alt hvad der står i udskriftet
på dk.binaer.historie jeg vil gerne hvis en vil tyde det hele, jeg kan læse
lidt af det men desværre ikke det hele .
MVH.
Ulla Elisa

Fra : Ole Bech Knudsen

Dato : 14-05-03 21:16

1 Huus 1 Niels Madsen 44 gift Vorbasse
Indsidder og Dagløner Do
13
[Ribe Amt?]
Ane Marie Christiansd 33 gift Her i
Sogn Hans Kone Do
Madsine Nielsd 11 )
Christen Nielsen 9 )
Jens Mads Nielsen 6 ) ugift Do
deres børn Do
Mikkel Nielsen 4 )
Ane Kirstine Nielsen 1 )

Mvh.
Ole Bech Knudsen

Fra : J H Rasmussen

Dato : 15-05-03 09:45

"Ole Bech Knudsen" <obk.aarhus@mail1.stofanet.dk>
> 1 Huus 1 Niels Madsen 44 gift
Vorbasse
> Indsidder og Dagløner Do
> 13
> [Ribe Amt?]
> Ane Marie Christiansd 33 gift Her i
> Sogn Hans Kone Do
> Madsine Nielsd 11 )
> Christen Nielsen 9 )
> Jens Mads Nielsen 6 ) ugift
Do
> deres børn Do
> Mikkel Nielsen 4 )
> Ane Kirstine Nielsen 1 )

Måske er det følgende:
Niels Madsen
Birth: 19 MAR 1816 Vorbasse, Ribe, Denmark
Parents:
Father: Mads Michelsen
Mother: Zidsel Marie Nielsen
hvor en Family Group Record også kan hentes, men følgende
fødested bør også undersøges

Venlig hilsen
J Rasmussen

Fra : Ulla

Dato : 15-05-03 16:39

Tak for hjælpen ,jeg har nu 3 familier med Niels Madsen og
Ane Marie Nielsdatte de har alle en datter Madsine Nielsdatter så der er
lidt at arbejde med.

Niels Madsen 44 gift Vorbasse [Ribe amt.
"Har han tilhørsforhold til Røde mølle ved Ørum Vejle amt ved du det.
Ane Marie Christiansd 33 gift Her i Sogn Hans Kone

med venlig hilsen

--
Med Venlig hilsen
Ulla Elisa