NetExpres og Cisco 677
Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-03-01 12:58

Hejsa..

Jeg er af omveje kommet i besiddelse af en Cisco 677 router og den
har jeg tænkt mig at forsøge at få til at virke med min NetExpres.
Er det et dødfødt projekt eller er der nogen af jer der har et par
gode tips..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-03-01 13:02

"Thomas Strandtoft" <thomas.strandtoft@anderledes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har jeg tænkt mig at forsøge at få til at virke med min NetExpres.
> Er det et dødfødt projekt eller er der nogen af jer der har et par

Det er dødfødt. Den passer ikke til centraludstyret

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-03-01 13:35

"Martin Højriis Kristensen" wrote:

> Det er dødfødt. Den passer ikke til centraludstyret

Æv..

Nogen der ved om man kan få "opgraderet" sin NetExpres til den nye løsning med
router?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-03-01 13:43

Thomas Strandtoft made me read this:

>Nogen der ved om man kan få "opgraderet" sin NetExpres til den nye løsning med
>router?

Det kan man ihvertfald. Giv TDC et kald på 80808031.

Jeg mener gebyret for "opgradering" ligger på 495,-, men det kan de
fortælle dig om på det nummer.

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-03-01 13:50

Christian Andersen wrote:

> Det kan man ihvertfald. Giv TDC et kald på 80808031.
>
> Jeg mener gebyret for "opgradering" ligger på 495,-, men det kan de
> fortælle dig om på det nummer.

Interessant!

Det er stadig dynamisk ip, right?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-03-01 13:53

Thomas Strandtoft made me read this:

>Interessant!
>
>Det er stadig dynamisk ip, right?

Yep.

Men der er snak om at der *måske* kommer fast IP som en tillægsydelse.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 25-03-01 13:56

Christian Andersen wrote:

> Yep.
>
> Men der er snak om at der *måske* kommer fast IP som en tillægsydelse.

Ja, noget skal de jo have pengene hjem på..

Har man selv adgang til at konfigurere routeren eller er det i stil med pro@cess hvor
man skal betale for alle ændringer?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-03-01 15:50

Thomas Strandtoft made me read this:

>Har man selv adgang til at konfigurere routeren

Yep.

Men hvorfor ringer du ikke til dem?

80808031

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 25-03-01 12:59

"Thomas Strandtoft" <thomas.strandtoft@anderledes.dk> wrote in message
> [...]
> har jeg tænkt mig at forsøge at få til at virke med min NetExpres.
> Er det et dødfødt projekt eller er der nogen af jer der har et par

Er svjv dødfødt...

/F