Besøg af stor killing
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 12-05-03 21:10

En lille solstrålehistorie herfra. Her i eftermidags var der en stor
hankatte killing der meget gerne ville med mig ind jeg puffede ham væk, og
tænkte han finder nok hjem (jeg har dog ikke set ham før). Nå men her til
aften var han der stadig så jeg fik fat i ham men kunne ikke læse øremærket,
dog havde han et halsbånd med tlf nr så fik fat i ejeren der blev glad da
han havde været væk siden i går. Det viser sig at han er den type kan der
går med folk som går tur og ender steder så han ikke kan finde hjem, de har
hentet ham et utal af steder hvor han går med folk hjem som lukker ham ind
til sidst og finder ejeren.
Hvad hulen stiller man op med sådan en kat er min tanke mangler han stedsans
eller er det nysgerighed der driver ham? eller er problemet løst når han
engang finder ud af at han er kastareret.

Mvh Tina

p.s freja kunne bestemt ikke lide ham hun jagede ham op i et træ og var han
ikke havnet der havde hun nok givet ham bank.

Fra : Kate

Dato : 13-05-03 22:09

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> wrote in

> En lille solstrålehistorie herfra.

Hvor er det skønt at høre om en kat som var savnet. Godt du kunne
kontakte mislingens ejer
Håber han enten udvikler en stedsans eller stopper med at gå for langt
når han bliver ældre.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar