Sjældne Psyched Up Janis sange
Fra : Thomas

Dato : 12-05-03 20:42

Hejsa

Jeg har fået fingrene i en Psyched Up Janis dobbelt-CD. Med en masse numre
som ikke er på deres album... Jeg ved nogenlunde hvor de fleste af dem
stammer
fra... Men nogen af numrene har jeg ingen anelse om hvor kommer fra... Mon
der
er nogen her der kan hjælpe...?

Jeg har skrevet tracklisten ned, og skrevet hvor de forskellige numre kommer
fra...
Er der nogen der ved hvor de sidste 3 sange stammer fra... Og evt. om de har
lavet
nogen sange der ikke er på denne CD....

Mvh. Thomas Elbo

Trackliste.

CD1
01 Psyched Up Janis
02 Down
03 Cocked-Out Youth
04 Orange Sunshine
05 Hey Jodi
06 Shanty Town
07 Nuclear Feet
(Disse 7 sange stammer fra deres demobånd)
08 I Died In My Teens (Single Version)
09 Shoot The Breeze ('94 version)
10 Take You There
11 Friend Of My Youth
(Disse 3 numre er fra den første "I Died In My Teens"-single)
12 Modest Us
13 Punk Song (Live fra Roskilde'95)
14 Flabbergaster (Live fra Roskilde '95)
(Disse 3 er fra "Vanity"-singlen)
15 Shoot The Breeze ('96 version)
16 Dense High
(Disse to er fra den anden "I Died In My Teens"-single)

CD2
01 Girls
02 Frenzy
03 Everything's A Blast
(Disse numre er fra "Where The Lights Won't Shine"-singlen)
04 I Think You Suck (Super Lo Fi Peppermint Mix)
05 I Think You Suck (Combomix)
06 I Think You Suck (Sukmix)
07 The Last In Line
(Disse 4 numre er alle fra "I Think You Suck"-singlen)
08 The Silence
09 Car Crash Ahead
(Disse 2 er begge fra den japanske udgave af "Enter the super peppermint
lounge")
10 Strange Pier (Live fra Roskilde '97)
(Dette nummer stammer fra en gammel "Zoo" eller "Wild" CD vist nok...)
11 It's A Clear Night For Love
(Dette nummer stammer fra en Roky Eriksson Tribute CD)
12 Crazy Girl
13 Today I'm 24
14 But You Ran Away
(Jeg har ingen anelse om hvor disse 3 numre stammer fra...Er der nogen der
ved det?)
15 Kvinde Min
(Fra Fi-fi don Gasolin Tribute CD'en...)

Fra : .Kody

Dato : 13-05-03 07:32

"Thomas" <spoerg@mig.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har fået fingrene i en Psyched Up Janis dobbelt-CD. Med en masse numre
> som ikke er på deres album...

Hejsa

Ikke fordi jeg kan hjælpe dig, men hvor får man fat i det album...?

..Kody