Privat Hundetræner søges
Fra : Daniel

Dato : 12-05-03 20:41

Jeg er ejer af en amerikansk bulldog på 12 mdr. Har trænet
hvalpeprogrammet i rpttweiler klubben, men blev træt af alle de
øvelser jeg selv kan lave uden en træner. Det som jeg skal have prof
hælp til er Indkal, rondering og bidearbejde. Derfor håber at der er
nogen der ude der kan hjælpe mig. Jeg er bosat i centrum af københavn.
Jeg betaler en god løn.

hilsen
Daniel
Danielbergman21@hotmail.com

Fra : Karin

Dato : 12-05-03 22:03

Daniel wrote:
> [...]
> hælp til er Indkal, rondering og bidearbejde. Derfor håber at der er
> nogen der ude der kan hjælpe mig. Jeg er bosat i centrum af københavn.

Hej Daniel

Måske kan du prøve at kigge her:
http://www.etgladhundeliv.dk/enetimer.htm

De kan ihvertfald hjælpe med indkaldet.