Film musik
Fra : Søren Hansen

Dato : 12-05-03 20:26

Findes der et sted på nettet hvor jeg kan finde udaf hvilken musik der er i
bestemt film

Mvh Søren

Fra : Morten Steen

Dato : 12-05-03 20:27

> Findes der et sted på nettet hvor jeg kan finde udaf hvilken musik der er
> bestemt film

Du kan jo altid prøve www.imdb.com, og klikke under "Soundtrack Listing" for
den enkelte film. Den har som regel det meste med.

Morten

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-05-03 20:31

Hvad med din bedste ven Google?
Du kan vel søge på filmens titel samt "soundtrack" eller "score" – så
burde det vælte ind ...

Peter

Fra : Leon Jessen

Dato : 12-05-03 20:47

"Søren Hansen"

http://www.gdc.dk

--
Mvh. Leon
Mail: email@stratleonjessen.dk Fjern 'spaden'.

Fra : Aston Villadsen

Dato : 13-05-03 12:32

On Mon, 12 May 2003 21:47:22 +0200, "Leon Jessen" <se_min@signatur.ok>
wrote:

>"Søren Hansen"
>
>http://www.gdc.dk

Hmmm.... jeg kan ikke lige finde deres store oversigtsside over
filmmusik?

Hvis jeg søger i kataloget efter fx Magnolia, så kommer der kun 2 ret
sølle hits frem med billeder af filmcoveret.

Kan man på den side se, hvilken musik der er med i en bestemt film?

Er det ikke snarere et eller andet B2B-forhandlersite, der ikke
henvender sig til alm. musikinteresserede, men derimod til
indkøbscheferne i TP Musik og FONA?

Fra : Per O.

Dato : 13-05-03 16:06

"Søren Hansen" <soren@jubo.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et sted på nettet hvor jeg kan finde udaf hvilken musik der er
> bestemt film
>
> Mvh Søren

Her: http://www.moviedatabase.com/

Per O.