Kontrakt.
Fra : PsykoFrans

Dato : 12-05-03 17:15

hej gruppe.

Nogen der kan hjælpe mig med at udforme en kontrakt da jeg skal ud at
spille.
Evt give nogle hints til hvad man skal have med på kontrakten. Måske endda
en flink sjæl vil sende mig en skabelon pr. mail.

PsykoFrans

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 12-05-03 16:45

Du kan finde informationer m hvad du skal have med i en kontrakt på
www.coda.dl og på www.fajabefa.dk .
Hvis det er et mindre sted, så er kontrakterne ofte rimeligt uformelle.
Hvis det er egne numre så burde du allerede have informationer liggende hvis
du er tilmeldt coda!

Fra : John K

Dato : 12-05-03 19:18

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis det er et mindre sted, så er kontrakterne ofte rimeligt uformelle.
> Hvis det er egne numre så burde du allerede have informationer liggende

Mon ikke du mener www.koda.dk

Mvh

John K

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 15-05-03 10:27

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvis
>

> Mon ikke du mener www.koda.dk

Jo selvfølgelig gør jeg det, det var vist en tanketorsk! Der gik det MEGET
hurtigt;)

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 12-05-03 17:05

Hej Psykofrans

Hop ind på www.dmf.dk under medlemsservice - blanketter
finder du en standardkontrakt med de oplysninger der skal være på.
(Når du så er der, - så læs lige rundt på siten - det er en ret fed ting at
melde sig ind i som udøvende musiker
....der er masser af hjælp at hente til alt muligt praktisk - vildt gode
forsikringer og også juridisk hjælp når arrangører eller skattevæsenet laver
bøvl)

Du er velkommen til at maile os, hvis du mangler et par gamle rocknødder at
"spare" med, når du laver din kontrakt.

/ Flying Hotdogs
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik