Hvad betyder dette...??
Fra : S@ndman

Dato : 12-05-03 15:53

Hejsa,

Hvad betyder nedenstående:

<!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"

S-Email-Address=" ?@?.dk"

B-Email-Label-Fields=" " S-Builtin-Fields

U-Confirmation-Url=" " startspan-->

S@ndman

Fra : Sverri M Olsen

Dato : 13-05-03 12:40

Jeg er ikke helt sikker men jeg tror at man kalder denne slagt
kode for "purple-text".

Bare ved at kikke på denne kode (jeg kender ikke noget til denne
kode-stil), så tror jeg at den bliver brugt til at sende et eller
andet med (lige som noget der i <form>).

1. <!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"

1. "SaveResults" Siger at browseren skal gemme informationen, og
"S-Email-Format="TEXT/PRE"" viser hvilket format informationen
skal sendes i. (I dette tilfælde: almindelig tekst!)

2. S-Email-Address=" ?@?.dk"

2. Dette stykke fortæller hvilken email-adresse informationen
skal sendes til.

3. B-Email-Label-Fields=" " S-Builtin-Fields

3. Dette ved jeg ikke! Men det ligner noget der har noget med de
der kasser men skriver sin information i.

4. U-Confirmation-Url=" " startspan-->

4. Ved heller ikke. Men dette ligner noget med en
"confirmations"-side, der checker om informationerne er korrekte!

---

Jeg aner ikke om jeg har ret, jeg gætter mig bare frem!

S@ndman wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hejsa,
>

> Hvad betyder nedenstående:
>
> <!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE"
&gt;
&gt; S-Email-Address=" ?@?.dk"
&gt;
&gt; B-Email-Label-Fields=" " S-Builtin-Fields
&gt;
&gt; U-Confirmation-Url=" " startspan-->

> S@ndman

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne