"Ukendt" dansk stjerne?
Fra : Peter Larsen

Dato : 12-05-03 15:22

Hej gruppe

Faldt over den her skuespiller på imdb, har aldrig hørt om personen
før men navnet kunne antyde skuespilleren er dansk?

Kender i noget til dennes karriere?

http://us.imdb.com/Name?%C6g

Hilsen

Peter

Fra : Emil Rune

Dato : 12-05-03 16:41

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Faldt over den her skuespiller på imdb, har aldrig hørt om personen
> før men navnet kunne antyde skuespilleren er dansk?

Bizart...

Fra : Lars Roediger

Dato : 12-05-03 18:50

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> wrote in message

> Bizart...

Eller æg-elt ?

Fra : Emil Rune

Dato : 13-05-03 13:02

"Lars Roediger" <lars@roediger.dk> wrote in message
> "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in message

> Eller æg-elt ?

[Ba-da-chiii] ;)

Fra : Don G.

Dato : 12-05-03 16:59

"Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev...

> Faldt over den her skuespiller på imdb, har aldrig hørt om
> personen før men navnet kunne antyde skuespilleren er dansk?

Easter Egg uden Påske?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : vadmand

Dato : 12-05-03 17:48

"Don G." <news@don-gSLETTES.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Larsen" <Trump???@pc.dk> skrev...

> Easter Egg uden Påske?

Erik Påske er da død? Måske blander de ham sammen med Holger JUUL hansen?

Per V.

Per V.

Fra : David T. Metz

Dato : 13-05-03 09:09

Peter Larsen skriblede:
> Hej gruppe
>
> Faldt over den her skuespiller på imdb, har aldrig hørt om personen
> før men navnet kunne antyde skuespilleren er dansk?

Hvis du ser på bio'en fremgår det jo at vedkommende var med i en dansk film
.... og at rollen var "Dejlig dame".

Kilden til miséren er iøvrigt svjv:
www.wulffmorgenthaler.com

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Martin Seebach

Dato : 13-05-03 17:55

David T. Metz wrote:

> Kilden til miséren er iøvrigt svjv:
> www.wulffmorgenthaler.com

Sygt .. meget, meget sygt! Og ufattelig sjovt!

Fra : Kasper Bang

Dato : 14-05-03 10:22

Martin Seebach wrote:
> Sygt .. meget, meget sygt! Og ufattelig sjovt!

Følg også den daglige spalte på http://www.dr.dk/kultur - de gutter er
seriøst langt ude!

MVH/Kasper Bang

Fra : öyster

Dato : 13-05-03 09:38

Det er fra kissmeyer basic, et meget syret program skrevet af Mikael Wulff
(Frank Hvam er også med).
Måske var det et æg der var klæt ud som en dame, det ville ikke undre mig.

Fra : öyster

Dato : 13-05-03 09:46

Under biography står der

Æg´s first taste of fame came when it played the role of Carlos´s mum in the
danish mockumentary "The Hunt For The Jackall".

Envidere lader det til at Æg's nickname er Æble???

under other works får vi at vide at: As a designer Æg did the dingbats for
the magazine "Revolver"

Det er meget meget underligt

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 22-06-03 13:24

Peter Larsen skrev:

> [...]
>
> Faldt over den her skuespiller på imdb, har aldrig hørt om personen
> før men navnet kunne antyde skuespilleren er dansk?

<SNIP>

Jeg sladrer, jeg sladrer!

Æg er Mikael Wulffs kæreste gennem omtrent syv år. Æble er et andet
kælenavn for hende. "Sjakalen Carlos" var en dummy på en doku-spoof, som
Wulff lavede sammen med Frank Hvam i 1997 (tror jeg det var). Den er
naturligvis aldrig vist nogen steder. Men det aparte navn til trods er
oplysningerne i det store og hele autentiske.

--
VH, Lasse Rimmer

lasse@evilpandapunktumdk
http://www.lasserimmer.com

Fra : John Hinge

Dato : 23-06-03 09:39

On 22 jun 2003 Lasse Rimmer was heard to say:

> [...]
> jeg det var). Den er naturligvis aldrig vist nogen steder. Men det
> aparte navn til trods er oplysningerne i det store og hele

Nogengange så tror jeg i er skingrende sindssyge allesammen
(Altså jer komikere
At i så er det på en, for mig at se, ret underholdende måde, ja
det er så det alvorligt formildende aspekt.

Jeg har lige købt Talegaver og Fem på flugt.
Udover det at støtte et godt formål, henholdsvis Uunisys øhm Unicef
og så FBI, ja så er det også ustyrligt sjovt meget af det.

Mikael Wulff er en sjov sjov mand, selvom det for mig er svært at
se om han er sjov i kraft af at han virker totalt neurotisk når
han står med en pote igennem det vilde hår og snakker ud af
en tangent, det er så usagt... :)

Hr. Rimmer må gerne uddele skulderklap til slænget for stor morskab.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..