Ang. Enter the Matrix
Fra : Per

Dato : 12-05-03 13:30

Jeg har i weekenden gennemført spillet Enter the Matrix til Xbox. Jeg syntes
det er et kanon fedt spil, men jeg tror man skal se filmen først for at
fuldt forstå historien i spillet, som jeg er en direkte fortsættelse af
Final Flight of the Osiris. Man får også lidt indsigt i historien i Matrix
Reloaded, men ikke det jeg vil kalde store spoilers.

Fra : Emil Rune

Dato : 12-05-03 14:32

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> [...]
> Final Flight of the Osiris. Man får også lidt indsigt i historien i Matrix
> Reloaded, men ikke det jeg vil kalde store spoilers.

Først og fremmest er du lettere off-topic; der findes udemærkede grupper som
dk.spil.computer og dk.spil.computer.konsol til den slags. For det andet
udkommer spillet først torsdag d. 15. maj. Så enten har du har været heldig
at få det før tid, eller også er det kommet dig i hænde af mere "lyssky"
kanaler. Noget som de fleste herinde ikke billiger.

Hilsen Emil

Fra : Jacob Gunness

Dato : 12-05-03 14:51

> Først og fremmest er du lettere off-topic;
Ikke helt - spillet skal jo angiveligt ses som en forlængelse af filmens
historie og univers og må derfor antages at være af interesse for denne
gruppe.
Hvor meget det så har på sig, og hvor meget der bare er PR-gejl er svært at
bedømme på nuværende tidspunkt.

> For det andet udkommer spillet først torsdag d. 15. maj.
Ja se, det er jo en helt anden sag :)

Mvh.
Jacob

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-03 16:51

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> writes:

> Først og fremmest er du lettere off-topic; der findes udemærkede grupper som
> dk.spil.computer og dk.spil.computer.konsol til den slags.

Tjah.

Som verden udvikler sig, så går tingene mere i retning af store
multi-media events, med samtidige indsatser på mange områder og så
bliver grænserne sværere at gennemskue.

Enter the Matrix udgør ligesom filmene, Animatrix-tingene,
tegneserierne og novellerne en reel del af Wachowski-brødrenes
samlede, forkromede "The Matrix"-projekt. Enter the Matrix overlapper
Matrix Reloaded og har Flight of the Osiris som intro, som igen er en
del af Animatrix og er blevet brugt som "forlænget trailer" for Matrix
Reloaded.

--
Peter B. Juul, o.-.o There are 10 types of people in the world.
The RockBear. ((^)) Those who understand binary

Fra : Per

Dato : 13-05-03 07:56

> [...]
> Matrix Reloaded og har Flight of the Osiris som intro, som igen er en
> del af Animatrix og er blevet brugt som "forlænget trailer" for Matrix

Når man gennemfører spillet, så ser en slags trailer for Matrix Revolutions,
med masser af vilde klip som jeg ikke havde set før. Ganske fedt.

Fra : Lars Funck

Dato : 13-05-03 09:19

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

> Når man gennemfører spillet, så ser en slags trailer for Matrix
Revolutions,
> med masser af vilde klip som jeg ikke havde set før. Ganske fedt.

Bare af ren interesse, hvor hulen har du fået fat i spillet?

Er der nogen steder man kan købe det nu?

MVH

Lars