[Opera] Release notes
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 11:39

Findes der et sted hvor man kan læse release notes for Opera-
udgaverne? Det er lidt irriterende når man kan se udgivelse efter
udgivelse (7.0, .01, .02, .03, .10, .11 - frit efter hukommelsen) -
uden at vide om der er nogen grund til at opgradere.

[Tjekker endnu en gang opera.com - hov! nu har de faktisk sat en
changelog på]
Typisk - så snart man vil brokke sig over noget er det fikset inden
man når at sende en klage

Changelog for 7.11 kan ses her
<http://www.opera.com/windows/changelogs/711/> (link til ældre logs
findes i bunden af siden)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 12-05-03 11:52

Således skrev "Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> i
dk.edb.internet.software.browser Mon, 12 May 2003 12:38:37 +0200:

>[Tjekker endnu en gang opera.com - hov! nu har de faktisk sat en
>changelog på]
>Typisk - så snart man vil brokke sig over noget er det fikset inden
>man når at sende en klage

Det er fordi 7.11 først *nu* er blevet en officiel release.

Der er vist kommet et build eller to ekstra siden i lørdags, hvor den
første version af 7.11 kom i cirkulation.

Jeg har lige hentet build 2880 fra et link i <newsera.announce>.

Knud
--
"A good dose of antibiotics ought to get it back on the range."

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 12:25

Knud Winckelmann skrev:

> Det er fordi 7.11 først *nu* er blevet en officiel release.

O.k. - men har der også tidligere været link til en changelog fra
Operas forside (eller andetsteds på Opera.com)? Jeg kan kun huske
at have set "read more about"-links til tidligere versioner.

> Der er vist kommet et build eller to ekstra siden i lørdags, hvor
> den første version af 7.11 kom i cirkulation.

Egentlig mærkeligt at der også eksisterer flere versioner af en
underversion - men sådan er livet velsagtens.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 12-05-03 13:51

Således skrev "Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> i
dk.edb.internet.software.browser Mon, 12 May 2003 13:24:54 +0200:

>O.k. - men har der også tidligere været link til en changelog fra
>Operas forside (eller andetsteds på Opera.com)? Jeg kan kun huske
>at have set "read more about"-links til tidligere versioner.

Det ved jeg ikke.

>Egentlig mærkeligt at der også eksisterer flere versioner af en
>underversion - men sådan er livet velsagtens.

7.11 blev lagt på ftp-serveren i lørdags, men inden den officielle
annoncering kom ud, fandt man lige et par bugs, der som nævnt krævede
et par ekstra builds.

I mellemtiden havde folk fundet den første version, og inden OS fik
trukket den igen, så var den i cirkulation.

Knud
--
Jake liked his women how he liked his kiwi fruit; firm yet yielding,
sweet yet tart, and covered with short fuzzy brown hair.