Oddesund Open - Hvordan gik det ?
Fra : Martin_P

Dato : 12-05-03 11:29

Er der nogen der ved hvordan det gik i Oddesund i Lørdags - jeg ville
gerne selv have været med, men var desværre optaget...

Martin_P

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 12-05-03 14:58

"Martin_P" <martinXXX@datahuset.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvordan det gik i Oddesund i Lørdags - jeg ville
> gerne selv have været med, men var desværre optaget...

Jeg kunne heller ikke deltage, men vil da også gerne vide hvad der blev
fanget, jeg var omkring hjemmesiden http://www.oddesund-open.dk men der står
ingenting.

mvh
Gerner

Fra : 7C

Dato : 12-05-03 19:31

Jeg ved ikke hvordan det gik med konkurrencen, men jeg var forbi idag i
bådog fik ikke en eneste fisk og jeg så heller ikke andre fange noget som
helst. Så er spørgsmålet om hornfiskene er taget over Skagen eller de bare
venter lidt endnu.

Der er dog taget lidt fisk for nogle dage siden.

Vh.

Søren

Fra : Michael Skjoldborg

Dato : 16-05-03 19:44

Hej Martin

> Er der nogen der ved hvordan det gik i Oddesund i Lørdags - jeg ville
> gerne selv have været med, men var desværre optaget...
Jeg ved det! Der blev fanget 1 havørred på 44 cm og 1050 gr. og i alt
tre hornfisk, den "største" på 700 gr. Der var 32 deltager og en del
tilskuer.
Alle fisk blev fanget på blink.

Med venlig hilsen Michael