forsvunde danskere
Fra : **LOC**

Dato : 12-05-03 08:45

Hvem har lavet musikken de spiller i forsvunde danskere?

--
**LOC**

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 08:52

"**LOC**" <anhen90@remthis.hotmail.com> skrev:
> Hvem har lavet musikken de spiller i forsvunde danskere?

Det er et ret ukendt band, Trold.

Nummeret hedder 'Vi troller endnu højere'.

-V-

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=%22forsvundne+danskere%22&meta=group%3Ddk.kultur.musik.*

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-05-03 09:02

Det må simpelthen være en joke …

Fra : **LOC**

Dato : 12-05-03 09:37

Joke.. sorry, men synes bare at det var længe siden nogle har spurgt. Kunne
man ikke lave en liste over klassikere ala forsvunde danskere - jeg tænker
på noget som f.eks en top 10 over de mest spurgte titler kunstnere som bare
er irreterende at svare på igen og igen..

**LOC**

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 12-05-03 11:34

"**LOC**" <anhen90@remthis.hotmail.com> wrote in message
> [...]
bare
> er irreterende at svare på igen og igen..

Der var et interview med manden bag programmet; jeg mener, at det var i Ud &
Se. Her blev han spurgt, om ikke han overvejede en anden titelmelodi end
Mark Knopflers. Det gør han åbenbart ikke.

/Nikolaj

Fra : Peter Hansen

Dato : 22-05-03 12:35

[CUT]
> [...]
> Se. Her blev han spurgt, om ikke han overvejede en anden titelmelodi end
> Mark Knopflers. Det gør han åbenbart ikke.

Citat fra Ud & Se, "En mand gik ned efter smøger"

Overvejer du at skifte Mark Knopfler-temaet ud?
- Nej. No way. Ha ha...

Fra : -V-

Dato : 12-05-03 12:19

> [...]
bare
> er irreterende at svare på igen og igen..

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/, se specielt pkt. 8.0.

Måske skulle den udvides, så den også omfattede Rynkeby, Orange, TDC og BG
Bank.

Der er også denne her, som kan være til nogen hjælp: www.easylinks.dk/~bar9

-V-

Fra : Poul Erik

Dato : 12-05-03 12:43

On Mon, 12 May 2003 10:36:35 +0200, "**LOC**"
> [...]

>på noget som f.eks en top 10 over de mest spurgte titler kunstnere som bare
>er irreterende at svare på igen og igen..

Jo, men nu er serien jo stoppet i denne omgang, så indtil de starter
en ny række programmer, behøver vi vist ikke at tænke så meget på hr.
Knopfler's melodi.

Poul Erik

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 12-05-03 14:01

Det er jo lige så nemt, hvis ikke hurtigere, at søge på Google. Folk er
bare for dovne. Eller tænker sig ikke om.

Peter

Fra : Per Moreau

Dato : 12-05-03 13:57

"**LOC**" <anhen90@remthis.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem har lavet musikken de spiller i forsvunde danskere?
>
> --
> **LOC**

Rammstein - Du Hast (Clawfinger Remix)

Fra : Leon Jessen

Dato : 12-05-03 20:16

"**LOC**"
> Hvem har lavet musikken de spiller i forsvunde danskere?

Mark Knopfler: "Cal" Soundtrack:
http://www.gdc.dk:8000/visprodukt.aml?sku=170429

Håber det var rart med et svar

--