Ane Dorthea Hansen, født 1845, død 1922 i ~
Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 11-05-03 21:53

Hej Gruppe

Jeg søger nærmere oplysninger om forældrene til Ane Dorthea Hansen, der
bliver viet 21 september 1866 i Fredericia til Daniel Carl Armand.
Ane Dorthea Hansen er født 2 juni 1845 og dør 5.juni 1922 i Fredericia.
Jeg har ikke oplysninger om hvor hun er født henne.

Skulle nogen lige inde med disse oplysninger ?

På forhånd tak
--
Flemming Damgaard Larsen MF,
E-mail: arfdl@ra.dk

Fra : Ole Dorch

Dato : 11-05-03 22:37

Flemming Damgaard Larsen <arfdl@ra.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ebeb85e$0$18226$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> bliver viet 21 september 1866 i Fredericia til Daniel Carl Armand.
> Ane Dorthea Hansen er født 2 juni 1845 og dør 5.juni 1922 i Fredericia.

Måske hende her fundet på FS:

ANE DOROTHEA HANSEN
Female
-
Event(s):
Birth: 02 JUN 1845

Christening: 27 JUL 1845 Fredericia, Vejle, Denmark

Death:
Burial:
-
Parents:
Father: HANS JOERGENSEN Family
Mother: SINER HANSDATTER

http://www.familysearch.org

Mvh.
Ole Dorch

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 12-05-03 08:00

On Sun, 11 May 2003 23:37:18 +0200, "Ole Dorch"
<oledorch@mail.tele.dk> wrote:

>Måske hende her fundet på FS:
>
>ANE DOROTHEA HANSEN
> Female
> -
>Event(s):
> Birth: 02 JUN 1845
>
> Christening: 27 JUL 1845 Fredericia, Vejle, Denmark
>
> Death:
> Burial:
>-
>Parents:
> Father: HANS JOERGENSEN Family
> Mother: SINER HANSDATTER
>
>http://www.familysearch.org

Ja, det er jo meget godt; men kirkebøgerne fra Fredericia Købstad
findes jo på www.arkivalieronline.dk og deri står denne dåb ikke! Der
er heller intet spor af forældrene i FT-1845 for Fredericia. Det
nærmeste man kan komme i FT-1845 er denne familie:

Husstand: Vejle, Elbo, Vejlby, 1845, 16, Trelde Bye, Et huus
Hans Jørgensen, 33, Gift, Indsidder og dagleier
Jensine Hansen, 31, Gift, Hans kone
Maren Hansen, 10, Ugift, Deres barn
Jørgen Hansen, 8, Ugift, Deres barn
Hans Peter Hansen, 5, Ugift, Deres barn