En lille ny :-)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 11-05-03 21:12

Egentlig ville jeg have holdt hende hemmelig lidt endnu, men igår var jeg så
i Hvidovre for at se hende første gang. Og hun er bare så kær *smelte* En
lille chokolade burmeser pige, endnu kun 6 uger gammel, så jeg må væbne mig
med tålmodighed indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem. Spørg
liiige om jeg glæder mig )

Hun kan ses her:
http://home1.stofanet.dk/beydana/A'linea.htm

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-05-03 21:14

In <3ebead1c$0$285$ba624c82@nntp05.dk.telia.net> Katrine Nederby wrote:
> Egentlig ville jeg have holdt hende hemmelig lidt endnu, men igår var
> jeg så i Hvidovre for at se hende første gang. Og hun er bare så kær *
> smelte* En lille chokolade burmeser pige, endnu kun 6 uger gammel,

Ååårhh, hvor er hun sød! *suk* Til lykke med hende - ja så er 6 uger
laaang tid!
Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck - snart
http://www.siamis.com

Fra : Bente Jepsen

Dato : 11-05-03 21:49

> liiige om jeg glæder mig )
>
> Hun kan ses her:
> http://home1.stofanet.dk/beydana/A'linea.htm

*smelte* Ih, hvor er hun dog bedårende, jeg kan godt forstå du ikke kunne
holde hende hemmelig længere

Og der er laaang tid til juni.

Tillykke med hende.

Mange hilsner
Bente

Fra : Sara

Dato : 11-05-03 23:03

On Sun, 11 May 2003 22:11:35 +0200, "Katrine Nederby"
<katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>med tålmodighed indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem. Spørg

Awwwwww *smelte* Hun er godt nok dejlig. Tillykke med hende :)

Sara

Fra : Majer

Dato : 12-05-03 06:13

Katrine Nederby wrote:
En lille chokolade burmeser pige,
> endnu kun 6 uger gammel, så jeg må væbne mig med tålmodighed
> indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem.

Åh Katrine... Hun er godt nok skøn. Jeg har aldrig set billeder af
burmeser-killinger, så jeg har intet at sammenligne med... meeen hun ser
skøn ud... nusser!!

Mange morgenhilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 12-05-03 10:33

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

[snip]

Hvor er det dog ufint at vise billeder frem af sådan en lækkerbidsken. Jeg
må ikke få en killing - ikke engang en ny voksen kat - da "bremseklodsen"
mener, at to stuefræsere er nok. Hvem kan begribe sådan en indstilling?
Eftersom jeg er så kattefattig, nyder jeg de mange billeder, der bliver
henvist til herinde, så send endelig flere af det nye vidunder, Katrine.

Mvh. og tillykke; Camilla Hæstrup

Fra : Leyna

Dato : 12-05-03 10:36

On Sun, 11 May 2003 22:11:35 +0200, "Katrine Nederby"
<katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

>Hun kan ses her:
>http://home1.stofanet.dk/beydana/A'linea.htm

Hvor er hun bare dejlig! Tillykke med hende.

Er specielt vild med det billede hvor hun har snoren i munden.
Jeg har flere gange forsøgt at købe sådan en mus på snor til mine
katte, men der går under et minut, før musen er skilt fra snoren, og
så dasker kattene musen på gulvet, hvor hunden så sørger for at den
dør HELT og ALDELES. Det bliver for dyrt i længden.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Birgitte

Dato : 12-05-03 13:53

> [...]

mig
> med tålmodighed indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem. Spørg

Hej Katrine
Ihhh hvor er hun dog bedårende *S* hun ser utrolig feminin ud *S*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Elwarth

Dato : 12-05-03 15:59

> [...]

mig
> med tålmodighed indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem. Spørg

Nååå, sikke en herlig lille tumling
Jeg kan godt forstå, du glæder dig.

Venligst
Dorthe

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-05-03 17:24

Hej Katrine!
Hvor er hun dog bare noget af det yndigste
Tillykke med hende

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Kate

Dato : 13-05-03 21:50

"Katrine Nederby" <katnederbyFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in

> http://home1.stofanet.dk/beydana/A'linea.htm

Uhhh, hun er godt nok nuttet. Puha, hvor er der dog lææææææænge til du
får hende hjem.
Så er der da kortere til jeg får min nye hjem På torsdag laver vi
flytningen. Uha, jeg er spændt.

Men tillykke med din dejlige nyerhvervelse.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jennifer Skjoldbro

Dato : 14-05-03 14:38

> [...]
> med tålmodighed indtil slutn. af juni, hvor jeg henter hende hjem. Spørg

Hun er bare da for dejlig... :)

- Jennifer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-05-03 20:55

Hej Katrine

Skønne billleder - hun er en dejlig steg den lille A'linea
Glæder mig til snart at se hende live, når jeg skal ud og hilse på banden!

Mvh.
Den stolte "bessemor" Camilla