ciklide expert randers område søges..
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 11-05-03 18:16

hej derude
jeg mangler som subj, skrevet en expert i randers området.
jeg har købt et brugt akvarie(med ciklider i), men sælger viste ikke rigtig
navnene på alle cikliderne, og efter jeg har søgt og ledt på div,
hjemmesider, og bøger, ville jeg høre om der var en der kunne komme her hjem
til mig, og fortælle mig hvad jeg har, og hvilke der er hunner og hanne..

Dennis
Randers
www.poppe.pisaf.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-05-03 16:57

D19SakaPOPPE wrote:
> [...]
> div, hjemmesider, og bøger, ville jeg høre om der var en der kunne
> komme her hjem til mig, og fortælle mig hvad jeg har, og hvilke der

Det ser ud til du har et digi-cam og en hjemmeside. Det gør det let at
få råd fra hele landet.

mvh Søren (Aalborg)

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 25-05-03 23:42

der ligger billeder af mit akvarie nu på min hjemmeside

--
Dennis
Randers