problem med at uploade en hjemmeside
Fra : Lars H

Dato : 11-05-03 17:22

Hej NG!

Jeg har lige installeret hele mit styresystem og frontpage forfra. Når jeg
så skal til at udgive min redigerede hjemmeside skriver den at den ikke kan
komme i kontakt med serveren. Jeg taster home24.inet.tele.dk som der står på
TDC's hjemmeside jeg skal gøre og så skriver følgende: Error 425 cant build
data connection. Operation already in progress.

Hvad er det lige der går galt?

Mvh
Lars H

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-05-03 18:02

"Lars H" <asd@c.dk> skrev ...
> [...]

build
> data connection. Operation already in progress.

Du mangler vist at skrive "-upload" - cut/paste fra TDC's support vedr. ftp:
" Host Name/Address skal du angive navnet til den webserver, hvor din
hjemmeside ligger. I dette eksempel benyttes homeX-upload.inet.tele.dk (hvor
X angiver nummeret på din homeserver). BEMÆRK: du skal IKKE skrive
homeX-upload.inet.tele.dk/"brugernavn" i Host Name/Address. KUN
homeX-upload.inet.tele.dk "

Mvh. Camilla