Camping Milovice Tjekkiet
Fra : Robinson

Dato : 11-05-03 09:52

Er der nogen der har prøvet denne plads? Jeg har hørt den skule være god, og
ligge ca. 100km. fra Prag.

Jan.

Fra : renekure

Dato : 14-06-03 18:39

"Robinson" skrev d. 11-05-03 09:52 dette indlæg :
> Er der nogen der har prøvet denne plads? Jeg har hørt den skule være
god, og
> ligge ca. 100km. fra Prag.
>

> Jan.

Hej Jan.

Det er ikke meget respons du har fået på dette indlæg ((
Til August tager jeg derned, og skal bo på denne plads - Så hvis du ikke
har fået noget svar inden - så skriv til mig
Men Har du allerede været dernede, vil jeg gerne høre om det - i denne
tråd

Mvh René

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan V

Dato : 15-06-03 06:36

"renekure" <renekure.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fået noget svar inden - så skriv til mig
> Men Har du allerede været dernede, vil jeg gerne høre om det - i denne

Hej René

Jeg har været på pladsen. Den kan jeg godt anbefale. Toiletter og bygninger
lever ikke op til vestlig standard, men der er rent og pænt overalt. Pladsen
er ikke så stor, men den er meget hyggelig.
Det bedste er næsten prisen på overnatning. Den er kun ca. det halve af
hvad man giver i Pragh. Det samme gælder iøvrigt på spidesteder også.
Alt i alt, det var en god oplevelse.

Mvh.
Jan (4350 Ugerløse)
spamjvinterhoj@tdcadsl.dk
Fjern "spam" ved svar til e-mail.
\!/
(@@)
-----o00o-(_)-o00o------------

Fra : renekure

Dato : 15-06-03 09:38

Hej Jan.
Tak for dit svar.

Når nu du allerede har været dernede, så er der lige et par spørgsmål
der presser sig på.
Jeg håber at du vil afse et par minutter til at svare på dem

Hvordan er indkøbsmulighederne i nærheden af pladsen ?
Har du prøvet den restaurant, som er vist på deres hjemmeside ?
Er swimmingPoolen OK ?

og vigtigst af alt....

Skal der en speciel addapter til at strømforsyne campingvognen ?

Jeg kunne sikkert finde tusinde andre spørgsmål at stille, men det skal
jeg forskåne dig for

Det er vores allerførste udlandstur med vores campingvogn (som vi kun
har haft et halvt år) så vi glæder os helt enormt

Mvh René (4760 Vordingborg)
rene4760@kure.dk - OBS OBS - Fjern "mit postnummer" ved svar til min
e-mail

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan V

Dato : 15-06-03 10:10

Hej René

Pølen er meget fin, med en rutschebane. Pølen er temmelig stor, og med
børneafdeling.
Jeg har prøvet restauranten, og den er fin. Der er dog en del larm til
tider.
Der er en købmand, med det mest fornødne, ca. 50 meter uden for pladsen.
Alternativt byen Horice, ca. 4-5 km. derfra. Med rige indkøbsmuligheder,
bank, og restauranter.
Der er også mulighed for at få massage (ca 50dk for 45 min) ordnet fødder
for ca 20 dk) det er det sted de kalder for rehabiliteringscenter (obs de
forstår kun tjekkisk, så få hjælp nede fra informationen på
campingpladsen.)De er utrolig gode til massage.