Højtryksrensning af persienner :-)
Fra : sogs

Dato : 11-05-03 09:22

Hejsa

Færdig med forårsklargøring ?

Det vil sikkert glæde tilhængere af htr at det netop er lykkedes at
rense og genmontere husets 11 stk. aluminiums persienner på 2 timer.
De har ALDRIG været så rene før - idet de blev lagt ud på græsplænen,
der desværre var nyslået, opskummet på begge sider med grundrens og
derefter renset på ca. -1.5- 2 meters afstand PÅ LANGS af
lamellerne, ned mod med græsset der agerede underlag - Rens skråt -
væk fra midten, ud over enderne så man ikke ved et uheld bøjer
enderne. Vi brugte den lille ht renser der levere 100 bar. Man skal
selvfølgelig vende persiennerne og ta en side af gangen. Efterfølgende
blev de hængt til afdrypning (og fjernelse af græs) på husets
"parasol" tørrestativ Da vinduerne allerede var ordnet ku hele
historien straks genmonteres.

Alt på eget ansvar ved ikke om CV persienner tåler vand.

Behøver jeg at fortælle at "admiralen" ikke var hjemme. Er i tidnød i
forhold til ambitioner omkring konfirmation i ugens løb.

mvh sten

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 11-05-03 11:18

"sogs" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Behøver jeg at fortælle at "admiralen" ikke var hjemme. Er i tidnød i
> forhold til ambitioner omkring konfirmation i ugens løb.

Det var jo fantastisk interessant. Må jeg spørge om hvad det har med denne
gruppe at gøre? Dette er dk.fritid.camping!

MVH Steen

Fra : Carsten Stage

Dato : 11-05-03 11:37

Steen Jakobsen wrote:

> "sogs" <sogs@image.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jo fantastisk interessant. Må jeg spørge om hvad det har med
> denne gruppe at gøre? Dette er dk.fritid.camping!

Sogs reddede den vist lige på stregen... )

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : sogs

Dato : 11-05-03 15:45

Steen Jakobsen wrote:
timer.

> Det var jo fantastisk interessant. Må jeg spørge om hvad det har med
> denne gruppe at gøre? Dette er dk.fritid.camping!
>
> MVH Steen

Gruppen har tidligere ivrigt debateret htr s egnethed til rengøring af
CV og telte
Indlæget beskriver formentlig grænsen for anvendelse på et følsomt
underlag.
Persienner er måske mest fastliggere. Beklager hvis det virkede
kedsommerligt.

mvh sten