OT - porto til utlandet
Fra : Elin Galtung Lihaug

Dato : 11-05-03 08:37

God dag,

Jeg har nettopp fått tilsendt noen fotokopier fra
Landsarkivet på Jagtvej og vil gjerne betale dem
med internasjonale svarkuponger siden beløpet
er så lite, DKK 52. (Hvis jeg betaler gjennom
bank, vil jeg antageligvis måtte betale et enda
større beløp i gebyr til den norske og den danske
banken som skal foreta transaksjonen.)

Kan noen si meg hva portoen er for minste vekt
brev fra Danmark til utlandet? Her i Norge er det
NOK 9,- innenfor Europa og 10,- øvrige verden.
Det er portoen fra Danmark til "øvrige verden" jeg
trenger.

Vennlig hilsen
Elin Galtung Lihaug

Fra : aafe

Dato : 11-05-03 08:48

"Elin Galtung Lihaug" skrev:

> [...]
> NOK 9,- innenfor Europa og 10,- øvrige verden.
> Det er portoen fra Danmark til "øvrige verden" jeg

Den totale oversigt finder du her:

http://www.post.dk/posthuset/pris_brev_og_pakker/priser2003/pristabel2003.pdf

Øvrige udland:
Mindste takst 50 g. prioritaire = 6.50 DKK
Mindste takst 50 g. Economique = 6.25 DKK

mvh
Arne