Hjemmesiden er klar igen :-)
Fra : Jette

Dato : 11-05-03 08:19

Hej alle

Jeg kastede mig igår over en lille udfordring, nemlig at sætte en lille
tæller på siden, der viser antallet af online brugere (se øverste højre
hjørne på siden). Så kan jeg lave opdateringer, når det generer mindst.

Derudover vil jeg igang med at lave noget besøgsstatistik ... det kunne jo
være rart for os at vide, hvor mange der finder frem til siden. Hvis det nu
viser sig at vi har pænt mange besøgende, kunne det måske også bidrage til
motivationen for at skrive artikler på hjemmesiden ... hæ-hæ så fik jeg
også lige dén sneget ind *GG*

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 11-05-03 09:18

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> [...]
> lille tæller på siden, der viser antallet af online brugere (se
> øverste højre hjørne på siden). Så kan jeg lave opdateringer, når

Ja, det er også smart nok, men den viser vel kun brugere som er logget
ind, ikke? Jeg er nemlig tit lige inde omkring siden, men er faktisk
sjældent logget ind.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Jette

Dato : 11-05-03 11:26

"Kate" skrev:
> Ja, det er også smart nok, men den viser vel kun brugere som er logget
> ind, ikke? Jeg er nemlig tit lige inde omkring siden, men er faktisk
> sjældent logget ind.

Nej, antallet er det totale antal - både de der er logget på og dem der ikke
er.

Mvh. Jette