Once Upon a Time in the West
Fra : Morten Wartou

Dato : 11-05-03 01:12

Kære jer alle sammen,

Den 22. maj kl. 19.50 viser DR2 den bedste film der nogensinde er lavet (og
som sædvanlig når jeg skriver om denne film, er det ikke et
diskussionsoplæg, men blot en konstatering af fakta;): "Once Upon a Time in
the West" af Sergio Leone.

Har man aldrig set dette mesterværk, er hér chancen.
Har man set den, bør man se den igen.
Har man, som jeg, set den utallige gange, bør man også se den igen.

Da den endnu ikke er udkommet på DVD, har jeg den sidste uges tid helliget
mig opgaven at få grabbet den i højest mulige kvalitet (fra Selectorsignal),
og brænde den på DVD. Det kommer til at koste tre skiver, men det kan jeg
godt leve med, og kvaliteten ser ifølge mine foreløbe forsøg ud til at blive
forrygende god. :) Den bedste metode jeg har kunnet finde til dette projekt,
har jeg skrevet om i dk.edb.videoredigering.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-05-03 02:43

"Morten Wartou" <removethistoavoidmetrashingit_news@wartou.dk> skrev i en
meddelelse news:qygva.961$FG3.165@news.get2net.dk...
> [...]
> som sædvanlig når jeg skriver om denne film, er det ikke et
> diskussionsoplæg, men blot en konstatering af fakta;): "Once Upon a Time

LOL! :)

Men du har meget ret. Jeg mener også det er ihvertfald en af de bedste film
der nogensinde er lavet.

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 11-05-03 08:38

"Morten Wartou" skrev

> [...]
> (og som sædvanlig når jeg skriver om denne film, er det ikke et
> diskussionsoplæg, men blot en konstatering af fakta;): "Once Upon a Time

Man kan varme op allerede nu på torsdag kl. 19.55, hvor DR2 viser 'Den
gode, den onde og den grusomme'. Jeg tillader mig lige at genbruge dine
anbefalinger:

> Har man aldrig set dette mesterværk, er hér chancen.
> Har man set den, bør man se den igen.
> Har man, som jeg, set den utallige gange, bør man også se den igen.

Mvh. Erland

Fra : Morten DH

Dato : 11-05-03 11:19

"Erland Stig Bredgaard" <nospam@erlands.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan varme op allerede nu på torsdag kl. 19.55, hvor DR2 viser 'Den
> gode, den onde og den grusomme'. Jeg tillader mig lige at genbruge dine
> anbefalinger:

Jeg vil så ikke anbefale Fistful of dynamite - når TV3 eller TV3+ viser den
i 4:3 - Leone er ikke en fyr hvis arbejde skal ses i 4:3

Fra : Troelsb

Dato : 12-05-03 08:32

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
den
> i 4:3 - Leone er ikke en fyr hvis arbejde skal ses i 4:3

Godt man har den gode gamle WS laserdisk stående på hylden ligeledes af
Once Upon a time in the West...

Troels