Don Oscar de la Hoya fortæller ;-)
Fra : AEK

Dato : 10-05-03 22:42

Så er renoveringen slut - og jeg overlevede......
Sikke en larm og laven om på vores rytme * tsk tsk *

Vores bakke og vandskål plejer at stå på badeværelset.
I 14 dage måtte jeg tage til takke m. 2 altaner - og stuer *fnyyys*

Jeg var sej og passede på pigerne incl. min moooar !
Alle de håndværker der rendte ind og ud af hytten. Hmmm, og nogle af dem
kiggede langt efter MIN moaar *grrr*

MEN nu er alt fint og nyt. Og badeværelset tilhører igen mig ( læs :
kattene ).
Øj, hvor er det blevet flot * spiiind *. Jeg er helt pjattet med at ligge i
brusekabinen * suk *.
Ok, toiletbrættet er også sej !
En dag mor skulle på wc, kom hun ud til mig - og hvem lå mon og sov på
brættet ?
Nå nå - store farlige hankatte kan også blive trætte * brummmm*

I dag har jeg hjulpet min søde moooar med at vaske vinduer - ja, I læste
rigtig !
Jeg gik i vejen, det var såmænd min opgave. For det fik jeg guf . Hmm,
pigerne fik også *fnyyys* - de havde ikke lavet en dyt !
Altid er det mig, der må tage det tunge slæb herhjemme.

På tirsdag kommer min mormor - hun er så rar - næsten lige så rar som min
moooaaar, også kun næsten.
Hun har de mest vidunderlige sko * suk *. Når hun kommer, stikker jeg
straks snotten i skoene, og kurer der ud af * åååhh*
Det er de eneste sko i denne verden, der har min interesse.
Gad vide, om hun medbringer guf, som tak for, at jeg gider ondulere skoene ?

Jeg vil slutte for nu, og overlade comperen til min mor *suk *
Det er vist også min sengetid.

Nat nat fra Oscar ( og pigerne ).